Informatii utile

Politica de livrare si de plata pe site-ul www.libris.ro

I. Politica de plata

Toate preturile Bunurilor prezentate pe site, indiferent de specificul acestora, includ TVA si sunt preturi finale.

Consumatorul poate opta pentru una dintre urmatoarele metode de plata a produselor comandate:

  • Comanda se va achita in numerar la momentul livrarii (ramburs), prin intermediul curierului - plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta;
  • Online cu cardul, in conditii de siguranta deplina, in momentul formularii comenzii. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro), fara perceperea unui comision suplimentar pentru Consumator, cu exceptia platilor efectuate in alta moneda decat cea nationala (RON), caz in care se va percepe o taxa aferenta schimbului valutar, conform politicii bancii emitente a cardului. In acest caz, Tranzactiile se realizeaza prin intermediul sistemelor informatice ale procesatorului online PayU in conditii de maxima securitate;
  • Prin ordin de plata/ depunere in cont;
  • Plata in rate (2-3 rate egale fara dobanda) pentru posesorii urmatoarelor carduri: Card Avantaj, Card Start BT, Card BRD Finance;
  • Plata prin Click 24 Banking BCR.

In momentul selectarii optiunii de plata online cu cardul, Consumatorul este redirectionat pe pagina de plata a procesatorului online de plati. Nicio informatie legata de cardul Consumatorului nu va fi stocata pe serverele LIBRIS. Consumatorul care plateste online trebuie sa furnizeze procesatorului toate detaliile cerute in pagina de plata a acestuia.

Factura fiscala aferenta unei comenzi va putea fi accesata si descarcata de catre Client prin intermediul contului de utilizator pe care il detine, sau, in lipsa acestuia, va putea fi obtinuta prin solicitarea telefonica/ prin e-mail/ prin chat, iar aceasta va fi transmisa electronic.

La cerere, factura poate fi tiparita si trimisa in colet cu produsele comandate daca cererea este primita in timp util. Dupa expedierea coletului, factura tiparita poate fi trimisa printr-un serviciu de livrare doar contra-cost, suma acestui serviciu fiind comunicata in prealabil consumatorului.

LIBRIS nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Consumator pentru emiterea facturii.

Ulterior emiterii facuturii, aceasta va fi accesibila in contul de Client de pe website-ul www.libris.ro, de unde va putea fi descarcata in format electronic.

Cu titlu exceptional, in cazurile in care comenzile au o valoare mai mare de 3000 RON sau se livreaza o comanda speciala, LIBRIS poate solicita plata in avans in cuantum de cel mult jumatate din valoarea produselor comandate, plata ce nu va fi returnata in cazul anularii nejustificate a comenzii de catre Client.

II. Politica de livrare

A. Modalitatea de livrare

LIBRIS, in calitate de vanzator, se obliga sa expedieze produsele comandate de catre Consumator, pe teritoriul Romaniei, prin urmatoarele modalitati:

  • Livrare prin curier rapid;
  • Livrare electronica (in cazul cartilor in format digital);
  • Easybox, cu alegerea punctului de ridicare de catre Client.

Termenul de livrare standard al comenzilor este de 1-3 zile lucratoare. Acest termen poate fi influentat de incarcarea curierilor in perioada in care se plaseaza comenzile, capacitatea de livrare a depozitului Libris si alte cauza imprevizibile ce tin de infrastructura (starea drumurilor podurilor, etc).

In cazul in care livrarea va fi solicitata la Libraria St.O.Iosif din Brasov (Str. Muresenilor, nr. 14), Clientul va putea sa ridice comanda in termen de 5 zile lucratoare la momentul confirmarii telefonice a comenzii. Dupa aceasta perioada comenzile vor fi anulate automat. Comenzile ce contin/ sunt intemeiate pe cupoane/ vouchere de reducere vor putea fi ridicate doar de titularul comenzii.

La momentul expedierii comenzii, Consumatorul va primi o confirmare electronica ce contine detalii privind numarul de comanda, firma de curierat si numarul AWB al coletului.

Livrarea se realizeaza prin intermediul urmatoarelor societati de curierat: Fan Courier, Cargus, DPD, DHL (pentru livrarile in strainatate), colaboratori ai LIBRIS.

Curierul va livra produsele comandate de Luni pana Vineri. In cazul in care se doreste livrarea Sambata, acest aspect trebuie mentionat in rubrica de comentarii, aceasta optiune fiind valabila doar in anumite orase, conform conditiilor stabilite de catre curierul agreat de Libris pentru efectuarea livrarii.

Comenzile inregistrate pe www.libris.ro in zilele de Vineri, dupa ora 18, cat si Sambata sau Duminica vor fi expediate in ziua de Luni.

Livrarile internationale se fac exclusiv prin serviciul de curierat DHL, in limita ariei de livrare a acestuia.

Nota: Cartile in limba engleza sunt aduse din Marea Britanie si/sau Statele Unite si au un termen special de livrare specificat pe site. In situatii exceptionale, termenul poate fi depasit, context in care Libris va anunta de inata Consumatorul cu privire la aceasta extindere.

Livrarea comenzilor care contin atat titluri in limba romana, cat si titluri in limba engleza se poate face in felul urmator:

  • • un singur colet livrat in termenul specificat pe site la plasarea comenzii care sa contina toate cartile din comanda.
  • • doua colete separate (in urma unei solicitari telefonice sau prin e-mail).

Pentru orice probleme intampinate in efectuarea livrarii in termenul estimat, comunicat prin e-mailul de confirmare, va rugam sa contactati Libris prin e-mail contact@libris.ro.

Termenul de livrare nu va depasi 30 de zile de la data incheierii contractului.

LIBRIS va depune toate eforturile in vederea livrarii in termenul comunicat. Daca Produsele nu au fost livrate in termenul indicat, Clientul/Utilizatorul poate solicita livrarea intr-un termen suplimentar, de 7 zile lucratoare pentru cartile in limba romana, respectiv de 21 de zile lucratoare pentru cartile in limba engleza. Daca nici in termenul suplimentar Produsele nu sunt livrate, Clientul/Utilizatorul poate solicita rezolutiunea Contractului la Distanta.

Declaratia de rezolutiune/reziliere trebuie formulata in scris prin completarea formularului de contact, prin fax, e-mail sau prin serviciile postale la adresa comunicata in sectiunea CONTACT, intr-o modalitate care sa asigure comunicarea si mai devreme de momentul intrarii in posesia produselor comandate.

Declaratia de rezolutiune/reziliere trebuie formulata in scris prin completarea formularului de contact, prin fax, e-mail sau prin serviciile postale la adresa comunicata in sectiunea CONTACT, intr-o modalitate care sa asigure comunicarea si mai devreme de momentul intrarii in posesia produselor comandate.

LIBRIS ramburseaza sumele achitate in temeiul contractului fara intarziere si in decurs de cel mult 7 zile de la data la care Clientul a comunicat decizia de reziliere a contractului.

In perioadele aglomerate (de Craciun, de Mos Nicolae, de Pasti, de 1 iunie etc.) sau in perioadele cu conditii meteorologice nefavorabile, pot aparea intarzieri in livrarea produselor fata de termenul estimativ comunicat initial.

Vanzatorul nu poate fi tinut raspunzator pentru expedieri intarziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea eronata a unei comenzi sau a unei parti din aceasta in cazul in care astfel de evenimente sunt generate de cazuri fortuite sau situatii de forta majora, precum (exemplificativ, nelimitativ):

  • blocaje rutiere (caderi de copaci, stanci, coliziuni in lant etc.), surpari de teren in apropierea soselei;
  • caderi de poduri, astupari de tunele montane, deraierea trenurilor in apropierea soselei, blocari naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurari a itinerariului propus;
  • cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii, deversari de fluvii, parasiri de albii etc.;
  • cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, etatizarea fortata (trecerea in proprietatea statului), revolutii, revolte populare etc.;
  • nerespectarea comenzilor de catre furnizori si terti;
  • imbolnaviri, accidentari, deces etc.;
  • alte cauze independente de LIBRIS.

La momentul predarii Vanzatorul se asigura ca produsele comandate sunt in stare corespunzatoare utilizarii lor. In cazul constatarii oricaror neconformitati (produse deteriorate etc.), va rugam sa ne contactati la nr. de telefon disponibil in sectiunea Contact.

B. Costul de livrare

Pretul de livrare a coletului este afisat la momentul finalizarii Comenzii.

Comenzile a caror valoare depaseste suma de 135 RON sunt livrate GRATUIT. Pentru comenzile sub suma de 134.99 RON, Cumparatorul va suporta costul de livrare a carui valoare va fi afisata inainte de finalizarea Comenzii.

Pentru comenzile internationale, costul afisat este calculat pentru coletele sub 2 kg. Daca greutatea coletului depaseste aceasta valoare, costul livrarii se va recalcula.

Atat in cazul livrarilor nationale, cat si in cazul celor internationale, Clientul va fi informat despre costul transportului inainte de finalizarea comenzii. Daca se va proceda la recalcularea taxei de transport de catre curier potrivit conditiilor interne (spre exemplu, in cazul livrarilor internationale), LIBRIS va informa in cel mai scurt timp Clientul, acesta avand posibilitatea de a anula comanda daca nu este de acord cu taxa finala.

Consumatorul este singurul responsabil de corectitudinea datelor introduse in sectiunea de facturare din formularul de comanda, LIBRIS neavand nicio raspundere fata de veridicitatea informatiilor primite pe care le-a utilizat in emiterea facturii.

C. Livrarea produselor cu precomanda

Produsele cu precomanda sunt titluri in curs de tiparire sau retiparire, editura partenera a Prestatorului rezervandu-si un numar de exemplare in functie de numarul de comenzi plasate. Pentru aceste produse, termenul de expediere va fi precizat in campul de descriere a Produsului respectiv, cu o culoare distincta pentru a fi usor de observat.

Livrarea comenzilor care contin atat titluri aflate in stoc la momentul comenzii, cat si titluri cu precomanda se poate face in felul urmator:

  • un singur colet expediat la data la care titlul cu precomanda soseste in depozitul LIBRIS care sa contina toate cartile din comanda;
  • doua colete separate (este necesara o solicitare telefonica sau prin email in acest sens). Se pot expedia cel mult doua colete in cazul in care o comanda contine mai multe titluri cu precomanda, mai exact un colet cu cartile in stoc si un colet cu cartile cu precomanda cand toate sunt disponibile.
  • in cazul in care o comanda contine doua sau mai multe titluri cu precomanda si nu se solicita livrarea comenzii in colete separate, expedierea se face atunci cand toate titlurile cu precomanda sunt in stoc fizic.

In cazul produselor disponibile cu precomanda, termenul de livrare a produselor va fi precizat in campul de descriere al cartii respective.

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one