Metode didactice pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare - Clasele 5-12

De (autor): Elena-Laura Bolota

0
(0 review-uri)
Metode didactice pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare - Clasele 5-12 - Elena-Laura Bolota
Rasfoieste

Metode didactice pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare - Clasele 5-12

De (autor): Elena-Laura Bolota

0
(0 review-uri)
Metode didactice pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare - Clasele V-XII

Ca si in alte lucrari ale sale, d-na prof. Elena-Laura Bolota se dovedeste a fi o buna cunoscatoare a metodelor vechi si a metodelor noi de predare a limbii si literaturii romane.
Lucrarea de fata arata cum un bun profesor poate combina in mod judicios vechiul cu noul in predarea limbii si literaturii romane si procedeele specifice pentru a face ca elevul sa participe activ la analiza facuta si la deciziile luate. In functie de capacitatile de varsta si de intelectualitate ale elevilor, sunt prezentate diferite metode si procedee persuasive (cu avantajele si dezavantajele lor) care pot fi folosite de profesorii de la gimnaziu si de la liceu (balonul mincinos, ploaia de idei, evantaiul vorbitor, diagrama venn, partea plina a paharului, bagajul pierdut, floarea, copacul dorintelor, palma, ochelarii magic etc.)
Scopul acestor metode si procedee este acela de a dezvolta capacitatea creativa a elevului, de a face din el nu un obiect, ci un subiect in luarea unei decizii.
Lucrarea doamnei prof. Laura Bolota este utila atat elevilor, cat si profesorilor, care din varii motive nu si-au insusit metodele noi de predare a limbii romane si a altor limbi. - Prof. univ. dr. C. Francu Universitatea I. Cuza" - Iasi
Citeste mai mult

72.00Lei

72.00Lei

Primesti 72 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Metode didactice pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare - Clasele V-XII

Ca si in alte lucrari ale sale, d-na prof. Elena-Laura Bolota se dovedeste a fi o buna cunoscatoare a metodelor vechi si a metodelor noi de predare a limbii si literaturii romane.
Lucrarea de fata arata cum un bun profesor poate combina in mod judicios vechiul cu noul in predarea limbii si literaturii romane si procedeele specifice pentru a face ca elevul sa participe activ la analiza facuta si la deciziile luate. In functie de capacitatile de varsta si de intelectualitate ale elevilor, sunt prezentate diferite metode si procedee persuasive (cu avantajele si dezavantajele lor) care pot fi folosite de profesorii de la gimnaziu si de la liceu (balonul mincinos, ploaia de idei, evantaiul vorbitor, diagrama venn, partea plina a paharului, bagajul pierdut, floarea, copacul dorintelor, palma, ochelarii magic etc.)
Scopul acestor metode si procedee este acela de a dezvolta capacitatea creativa a elevului, de a face din el nu un obiect, ci un subiect in luarea unei decizii.
Lucrarea doamnei prof. Laura Bolota este utila atat elevilor, cat si profesorilor, care din varii motive nu si-au insusit metodele noi de predare a limbii romane si a altor limbi. - Prof. univ. dr. C. Francu Universitatea I. Cuza" - Iasi
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one