Elemente de limba romana

Elemente de limba romana - Petronela Savin, Monica Fichios, Silviu-Gheorghe Prisecariu

Elemente de limba romana

Elemente de limba romana. Ghid de cercetare metodico-stiintifica

Lucrarea de fata reprezinta un raspuns la lipsa de modele de cercetare educationala in domeniul limbii si al comunicarii, in contextul in care schimbarea programelor scolare a cuprins inclusiv nivelul gimnazial, iar conditiile educationale au suferit transformari fara precedent. Prima parte a lucrarii propune o cercetare calitativa, la nivelul invatamantului primar, bazata pe analiza documentelor scolare, urmarind reflectarea unui continut precum utilizarea cratimei in programe si in manualele scolare de limba si literatura romana. In plus, oferim o solutie de ameliorare a limitelor observate la nivelul curriculumului oficial prin crearea unui curriculum de tipul optionalului. Partea a doua a acestei carti prezinta un model de cercetare cantitativa, care are la baza experimentul psihopedagogic, urmarind sa prezinte, de aceasta data, la nivel gimnazial, masura in care valorificarea unei strategii active de predare-invatare-evaluare a verbului poate dezvolta competentele de comunicare ale elevului de clasa a VIII-a. Studentul sau profesorul va regasi in acest instrument un real suport pentru pregatirea lucrarilor de licenta, de certificare didactica si chiar un model de buna practica pentru elaborarea lucrarii metodico-stiintifice pentru obtinerea gradului didactic I.

Din Cuprins:
• Importanta dezvoltarii competentei de scriere corecta in invatamantul primar
• Utilizarea cratimei in limba romana. Norme ale Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic al limbii romane, editia a II-a
• Cercetare aplicata privind valorificarea cratimei in curriculumul pentru invatamantul primar
• Categoria morfologica a verbului in curriculumul gimnazial
• Metode activ-participative de valorificare a elementelor de constructie a comunicarii
• Cercetare aplicata privind valentele formative ale metodelor activ-participative in predarea-invatarea-evaluarea verbului
 
Citește mai mult

34.00Lei

34.00Lei

Primești 34 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 10:00:

Estimare livrare vineri, 28 noiembrie - luni, 1 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Elemente de limba romana. Ghid de cercetare metodico-stiintifica

Lucrarea de fata reprezinta un raspuns la lipsa de modele de cercetare educationala in domeniul limbii si al comunicarii, in contextul in care schimbarea programelor scolare a cuprins inclusiv nivelul gimnazial, iar conditiile educationale au suferit transformari fara precedent. Prima parte a lucrarii propune o cercetare calitativa, la nivelul invatamantului primar, bazata pe analiza documentelor scolare, urmarind reflectarea unui continut precum utilizarea cratimei in programe si in manualele scolare de limba si literatura romana. In plus, oferim o solutie de ameliorare a limitelor observate la nivelul curriculumului oficial prin crearea unui curriculum de tipul optionalului. Partea a doua a acestei carti prezinta un model de cercetare cantitativa, care are la baza experimentul psihopedagogic, urmarind sa prezinte, de aceasta data, la nivel gimnazial, masura in care valorificarea unei strategii active de predare-invatare-evaluare a verbului poate dezvolta competentele de comunicare ale elevului de clasa a VIII-a. Studentul sau profesorul va regasi in acest instrument un real suport pentru pregatirea lucrarilor de licenta, de certificare didactica si chiar un model de buna practica pentru elaborarea lucrarii metodico-stiintifice pentru obtinerea gradului didactic I.

Din Cuprins:
• Importanta dezvoltarii competentei de scriere corecta in invatamantul primar
• Utilizarea cratimei in limba romana. Norme ale Dictionarului ortografic, ortoepic si morfologic al limbii romane, editia a II-a
• Cercetare aplicata privind valorificarea cratimei in curriculumul pentru invatamantul primar
• Categoria morfologica a verbului in curriculumul gimnazial
• Metode activ-participative de valorificare a elementelor de constructie a comunicarii
• Cercetare aplicata privind valentele formative ale metodelor activ-participative in predarea-invatarea-evaluarea verbului
 
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo