Be Branded

Be Branded - Dana Lupsa
Rasfoieste

Be Branded

Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil

Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare si branding s-a nascut odata cu asociatia pe care o conduce din anul 2014, Asociatia Happy Moms, care are ca scop sustinerea femeilor si mamelor care isi doresc sa devina antreprenoare prin programe educationale si networking. Profesia de PR, consultanta in management, marketing si comunicare, cursurile de branding si comunicare sustinute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personala si spirituala, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupsa. Dana lucreaza doar cu femei deoarece le intelege provocarile, stie cum sa le motiveze si ii place sa le ajute sa straluceasca din punct de vedere profesional. 
 
Cartea BeBranded este un ghid complet si complex de branding personal care, prin prisma exercitiilor practice, a explicatiilor si a propriei povesti a autoarei, inspira la a descoperi autenticul valorilor si misiunii noastre personale, a le da viata si a le imbraca in „vesmintele" potrivite si apoi a le comunica pline de entuziasm si bucurie. 
 
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Be Branded sau cum sa devii un profesionist memorabil

Dana Lupsa este lector universitar doctor la Universitatea Transilvania din Brasov, Facultatea de stiinte Economice si Administrarea Afacerilor, unde preda, inca din anul 2003, discipline din sfera managementului. Pasiunea pentru comunicare si branding s-a nascut odata cu asociatia pe care o conduce din anul 2014, Asociatia Happy Moms, care are ca scop sustinerea femeilor si mamelor care isi doresc sa devina antreprenoare prin programe educationale si networking. Profesia de PR, consultanta in management, marketing si comunicare, cursurile de branding si comunicare sustinute constant pentru publicul larg sau pentru antreprenoare, preocuparea pentru dezvoltarea personala si spirituala, au condus la ceea azi putem numi brandul Dana Lupsa. Dana lucreaza doar cu femei deoarece le intelege provocarile, stie cum sa le motiveze si ii place sa le ajute sa straluceasca din punct de vedere profesional. 
 
Cartea BeBranded este un ghid complet si complex de branding personal care, prin prisma exercitiilor practice, a explicatiilor si a propriei povesti a autoarei, inspira la a descoperi autenticul valorilor si misiunii noastre personale, a le da viata si a le imbraca in „vesmintele" potrivite si apoi a le comunica pline de entuziasm si bucurie. 
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
1
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

danaang 29/03/2020 21:00
Pana la urma, tot ce facem de cand ne dam jos din pat tine de brandul personal. Daca dorim sa avem succes personal si profesional avem de respectat cateva reguli pentru ca o imagine nu se construieste random, ci trebuie urmati pasii corecti. Autoarea, prin vasta sa experienta in branding, ne arata acesti pasi: de la cum sa gasim ceea ce ne reprezinta la cum sa gandim o strategie pentru un brand autentic si in concordanta cu ceea ce suntem, de la importanta unei culori sau simbol pana la pozitionarea pe un segment de piata. Ce mi-a placut cel mai mult, insa, la aceasta carte este ca se pliaza pe realitatea economica din Romania si nu importa niste principii din conceptele americane care nu au aplicabilitate la noi.
Arata mai mult
  • Like review icon 1
  • Add comments
Cismas Paul 17/03/2020 20:00
Într-o epocă în care puțini sunt cei care mai citesc, e greșit să îți imaginezi să simplul fapt de a alege o carte e revoluționar. Adică, e de apreciat, dar nu e destul. Să citești ca să conduci înseamnă să citești cărți peste nivelul tău, cărți care îți cresc nivelul de inteligență.
Arata mai mult
  • Like review icon 1
  • Add comments

2 din 2 de rezultate

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one