Arta manipularii

Arta manipularii - Kevin Dutton
Rasfoieste

Arta manipularii

Cartea aceasta este despre un soi special de persuasiune care are o perioada de incubatie de numai cateva secunde si poate dezarma instantaneu pana si cea mai patrunzatoare minte. Este centura neagra la controlul mintii. Nu doar ca intoarce roata, o dinamiteaza cu totul.
 
De la maligna, dar fascinanta putere a psihopatilor, a ucigasilor in serie si a escrocilor pana la geniul politic al lui Winston Churchill - trecand prin maestrii ai artelor martiale, calugari budisti, magicieni, comici, vanzatori, CEO si broaste care se fraieresc reciproc - sclipitor de originala carte a lui Kevin Dutton exploreaza tot ceea ce ne poate invata stiinta in materie de tehnici de persuasiune.
 
Un tur amplu si captivant al stiintei persuasiunii si influentei… care expune, alaturi de multe alte minunatii, cat de multi oameni de stiinta muncesc efectiv in zonele intunecate ale personalitatii umane, ale imbunatatirii psihologice si, in principal, ale controlului mintii.  - The Sunday Times
 
Atat de uluitor de sclipitoare, incat ma mir ca nu a fost declarata ilegala. - Howard Marks
 
Kevin Dutton nu e Mesia. Dar are o multime de povesti si parabole care arunca o lumina noua asupra felului in care putem fi persuadati. - Terry Jones and Michael Palin
 
Sclipitor... Kevin Dutton este pur si simplu un geniu. Acum spun povestile lui ca si cum ar fi ale mele. - Andy McNab
 
Fragment din volumul "Arta manipularii" de Kevin Dutton:
 
"In domeniul vanzarilor, o tehnica apropiata de cea a piciorului in usa este cea cunoscuta sub numele de momeala. Am intalnit prima data aceasta metoda cand vindeam televizoare in studentie. Mecanismul se desfasoara dupa cum urmeaza. Clientul intra pe usa si se indreapta catre un televizor. Un asistent - poate chiar eu - se apropie de client, si dupa cateva remarci despre vreme, le face o oferta. Oferta e semnificativ mai avantajoasa decat a altor magazine din cartier, si clientul o accepta. Directorul are insa alte idei. Fara ca clientul sa stie, el nu are nicio intentie de a oferi televizorul la acel pret. Nimeni dintre noi nu vrea asta. E doar o momeala. Un soi de iluzionism psihologic, menit sa atraga clientul sa decida sa faca achizitia.
Acesta este doar inceputul. Dupa aceea, urmeaza ritualul bizantin de inchidere a tranzactiei, niste proceduri menite doar sa ajute la cimentarea deciziei: completarea unui contract complicat, explicarea (cu lux de amanunte) a contractului financiar tenebros, incurajarea clientului "Incercati, o sa va placa" - sa ia televizorul acasa de proba: "Doar sa vedeti daca se potriveste cu decorul, stiti, gen". Si desigur ca se potriveste. In 11 ori din 10.
Puteti vedea ce se petrece? Cu cat clientul trebuie sa treaca prin mai multe obstacole, cu atat angajamentul lui de a cumpara devine mai puternic. Tipul pentru care lucram obisnuia sa intrebe cate feluri de documente de identitate avea clientul asupra sa in magazin, apoi sa insiste, indiferent cat de multe erau, ca mai e nevoie de inca unul: "Data fiind sporirea securitatii, asa e legea.” Nederanjati de aceasta povara suplimentara - din contra, incurajati de termenii generosi, agreati la inceput - clientii erau apoi trimisi sa faca rost de documentele necesare, fara sa-si dea seama ca din momentul in care au iesit pe usa magazinului, vointa nu le mai apartinea, si erau robii unui acord de prelevare a banilor, direct din contul lor bancar.
Inevitabil, desigur, la un moment dat, ceva urma sa "se petreaca". Pretul original nu includea taxele, eu sau un alt coleg din echipa de vanzari "facusem o greseala", pe care directorul - "Imi pare rau, nu am ce sa fac" - nu o putea accepta. Credeti ca mai conta? Ca ne afecta sansele de a vinde? Pe naiba. In majoritatea covarsitoare a cazurilor, clientul pleca cu televizorul, chiar si atunci cand pretul nu mai era competitiv, ba chiar era mai mare decat cel oferit de alte magazine. Fiecare linie punctata, fiecare formular suplimentar de identificare, fiecare zambet, fiecare strangere de mana, toate aceste elemente faceau ca produsul sa fie din ce in ce mai dezirabil.
La final, gandul ca vor pune mana pe televizor era singurul cu care clientii ramaneau. Nu puteau sa renunte la acest gand.”
Citeste mai mult

-12%

PRP: 39.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

35.11Lei

35.11Lei

39.90 Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 10:00:

Estimare livrare joi, 25 septembrie - luni, 29 septembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Cartea aceasta este despre un soi special de persuasiune care are o perioada de incubatie de numai cateva secunde si poate dezarma instantaneu pana si cea mai patrunzatoare minte. Este centura neagra la controlul mintii. Nu doar ca intoarce roata, o dinamiteaza cu totul.
 
De la maligna, dar fascinanta putere a psihopatilor, a ucigasilor in serie si a escrocilor pana la geniul politic al lui Winston Churchill - trecand prin maestrii ai artelor martiale, calugari budisti, magicieni, comici, vanzatori, CEO si broaste care se fraieresc reciproc - sclipitor de originala carte a lui Kevin Dutton exploreaza tot ceea ce ne poate invata stiinta in materie de tehnici de persuasiune.
 
Un tur amplu si captivant al stiintei persuasiunii si influentei… care expune, alaturi de multe alte minunatii, cat de multi oameni de stiinta muncesc efectiv in zonele intunecate ale personalitatii umane, ale imbunatatirii psihologice si, in principal, ale controlului mintii.  - The Sunday Times
 
Atat de uluitor de sclipitoare, incat ma mir ca nu a fost declarata ilegala. - Howard Marks
 
Kevin Dutton nu e Mesia. Dar are o multime de povesti si parabole care arunca o lumina noua asupra felului in care putem fi persuadati. - Terry Jones and Michael Palin
 
Sclipitor... Kevin Dutton este pur si simplu un geniu. Acum spun povestile lui ca si cum ar fi ale mele. - Andy McNab
 
Fragment din volumul "Arta manipularii" de Kevin Dutton:
 
"In domeniul vanzarilor, o tehnica apropiata de cea a piciorului in usa este cea cunoscuta sub numele de momeala. Am intalnit prima data aceasta metoda cand vindeam televizoare in studentie. Mecanismul se desfasoara dupa cum urmeaza. Clientul intra pe usa si se indreapta catre un televizor. Un asistent - poate chiar eu - se apropie de client, si dupa cateva remarci despre vreme, le face o oferta. Oferta e semnificativ mai avantajoasa decat a altor magazine din cartier, si clientul o accepta. Directorul are insa alte idei. Fara ca clientul sa stie, el nu are nicio intentie de a oferi televizorul la acel pret. Nimeni dintre noi nu vrea asta. E doar o momeala. Un soi de iluzionism psihologic, menit sa atraga clientul sa decida sa faca achizitia.
Acesta este doar inceputul. Dupa aceea, urmeaza ritualul bizantin de inchidere a tranzactiei, niste proceduri menite doar sa ajute la cimentarea deciziei: completarea unui contract complicat, explicarea (cu lux de amanunte) a contractului financiar tenebros, incurajarea clientului "Incercati, o sa va placa" - sa ia televizorul acasa de proba: "Doar sa vedeti daca se potriveste cu decorul, stiti, gen". Si desigur ca se potriveste. In 11 ori din 10.
Puteti vedea ce se petrece? Cu cat clientul trebuie sa treaca prin mai multe obstacole, cu atat angajamentul lui de a cumpara devine mai puternic. Tipul pentru care lucram obisnuia sa intrebe cate feluri de documente de identitate avea clientul asupra sa in magazin, apoi sa insiste, indiferent cat de multe erau, ca mai e nevoie de inca unul: "Data fiind sporirea securitatii, asa e legea.” Nederanjati de aceasta povara suplimentara - din contra, incurajati de termenii generosi, agreati la inceput - clientii erau apoi trimisi sa faca rost de documentele necesare, fara sa-si dea seama ca din momentul in care au iesit pe usa magazinului, vointa nu le mai apartinea, si erau robii unui acord de prelevare a banilor, direct din contul lor bancar.
Inevitabil, desigur, la un moment dat, ceva urma sa "se petreaca". Pretul original nu includea taxele, eu sau un alt coleg din echipa de vanzari "facusem o greseala", pe care directorul - "Imi pare rau, nu am ce sa fac" - nu o putea accepta. Credeti ca mai conta? Ca ne afecta sansele de a vinde? Pe naiba. In majoritatea covarsitoare a cazurilor, clientul pleca cu televizorul, chiar si atunci cand pretul nu mai era competitiv, ba chiar era mai mare decat cel oferit de alte magazine. Fiecare linie punctata, fiecare formular suplimentar de identificare, fiecare zambet, fiecare strangere de mana, toate aceste elemente faceau ca produsul sa fie din ce in ce mai dezirabil.
La final, gandul ca vor pune mana pe televizor era singurul cu care clientii ramaneau. Nu puteau sa renunte la acest gand.”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
52
4 stele
2
3 stele
4
2 stele
1
1 stele
2

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Cititorul d020ee 10/12/2021 12:00
green icon awesome check Achizitie verificata
Imi place cartea foarte mult, are exemple foarte interesante si te face sa gandesti mai profund unele lucruri.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Karima 25/08/2021 21:00
Foarte buna cartea, peste asteptari! O recomand oricui doreste sa inteleaga mai bine cum functioneaza psihicul uman.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Gherasim6 25/02/2021 21:00
green icon awesome check Achizitie verificata
Ceva mai palpitant și incitant n-am citit demult.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
LUPESCU DAN 02/02/2021 13:00
green icon awesome check Achizitie verificata
Stil agreabil. Carte scrisa cu zâmbetul pe buze. Dar foarte bine documentata. Se citește, evident, tot cu zâmbetul pe buze. Mulțumim.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
RAM 15/01/2021 16:34
Arta manimatarii, scrisa de Kevin Dutton, este o carte esentiala in biblioteca fiecaruia. Nu este vorba despre aspectele rele ale manimatarii, ci despre cum sa inveti sa iti transmiti ideile atunci cand calea dialogului nu e posibila.
Arata mai mult
  • Like review icon 2
  • Add comments
d3a 07/01/2021 19:35
green icon awesome check Achizitie verificata
De mult voiam acesta carte si, in sfarsit, am reusit sa o cumpar. "Arta manimatarii", scrisa de Kevin Dutton, este cu siguranta una dintre cele mai bune carti de dezvoltare personala.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Dragoi Eleonora 23/11/2020 16:25
green icon awesome check Achizitie verificata
Cartea aceasta este centura neagra la controlul mintii, la tehnici de persuasiune.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cartea vorbește despre cum se manifestă persuadarea la animale, copii și adulți . Toți ne-am născut sub steaua influentei de geniu, dar strălucirea ei se stinge pe măsură ce îmbătrânim.
Cum prin tehnici simple de influență putem exploata impulsivitatea creierului în folosul nostru.
Creierul dispune de niște reguli de funcționare destul de simple, iar dacă știm să profităm de ele, este foarte ușor să obținem recompense majore, când vine vorba de convingere.
K. Dutton colectează studii și experimente prin care ne demonstrează că există "maeștrii ai persuadării".
În carte Dutton vorbește despre psihopați și că aceștia nu sunt niște monștrii cum ii percep majoritatea dintre noi,ei sunt doctori ("fac operații pe creier" ), oameni care conduc corporații, sportivi etc
Cartea are și niște teste interesante...
Câteva citate care mi-au plăcut :
"Când ești rece ca gheața și plin de încredere, vei obține întotdeauna rezultate spectaculoase."
"Fie de crezi că poți, sau că nu poți, vei avea dreptate."
"Nu ai voie să lași frica să te domine, dacă ceva nu merge cum trebuie. Nu e loc de panică în toiul luptei."
"Oricine poate să fie rolul. Poți să-l joci?"
"... creierul ține mai degrabă cont de inimă."
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Lionti Alexandru 21/09/2020 11:12
green icon awesome check Achizitie verificata
Excelenta. Cu multe exemple din practica psihologica si din viata de zi cu zi. Recomand
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Vircan Raluca 15/07/2020 12:18
Recomand aceasta carte cu drag oricui se preocupa de dezvoltarea sa personala. Este o carte revelatorie care a ajuns in topul cartilor mele preferate! Te invata cum sa nu te mai lasi manimatat de societatea in care traim!
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo