0

Vindecarea glandei tiroide - Anthony William

O alta perspectiva de abordare a tratarii tiroidei. O voi reciti,ptr ca prma lectura nu e suficienta,asa vad eu.. Si daca ma convinge cu cate ceva atunci ma bucur ca am achizitionat-o..

2023-11-08 06:30:52

0

Regina Maria. Flori de portocal - Mihaela Simina

Da,nu e tocmai ce ma asteptam..In mintea mea ,credeam ca vor fi poezii scrise sau culese de Regina Maria,dar nu a fost asa. Desigur, interesanta culegerea ,doar ca le-am mai parcurs pe unele si in alte lucrari. Bine editata,adevarat,pl. cut de rasfoit, Cumva un mic jurnal,altfel conceput. Mi-a placut ca are atatea scrieri originale,copiate si editate,da,ceva deosebit. Pozele reusite.. O parte frumoasa din istoria noastra si asta chiar m-a incantat. Gandurile ei ,inspirative si in zilele noastre... Ma gandesc ades,cum ar gi fost sa traiesc pe acea vreme..Sunt mare admiratoare a caselor regale..Cine stie,poate ca im alta lume am fost ceva de genul...�� Daa,sfaturi deosebite care iti dau o stare linistitoare,asa le-am perceput eu. Cartea parcurge etape din viata sa ,fragmente de viata .Prin scrierile ei ne inspira spre o viata linistita ,in care sa vedem mereu frumosul..de admirat. Ramane o figura emblematica in istoria noastra. Deci,da,o carte placuta pana la urma,dar ,cu riscul de a ma repeta,sau poate nu m-am documentat bine,nu e chiar ceea ce am crezut:poeziii scrise de Regina Maria. Mihaela Simina ,f atenta la detalii si a creat o carte altfel,nimic de zis,apreciez! O vizualizasem de ceva vreme si ma tot gandeam daca sa o iau sau nu...pana la urma am decis. Oricum, va avea un loc de cinste in biblioteca mea,alaturi de altele tot despre si cu Regina Maria. Iubitoare de frumos,de flori in mod specisl,titlul este f frumos,chiar aparte.Cred ca asta m-a atras. Sigur ca a meritat achizitia,a nu se intelege altceva,eu ,,visam" altceva.. Ilustratia deosebita,coperta atragatoare f mult,da,aprecieri maxime! Continut aerisit,neplictisitor,ceea ce mi-a placut,usor de parcurs! E ca un basm ,,cu fericire vesnica",conform unui citst din carte...f frumos .. Visurile Reginei,optimismul ,sinceritatea,verticalitatea sunt frumos descrise si intelese printre randuri si asta da savoare cartii.. In mare e o carte reusita,frumoasa,poate chiar de daruit persoanelor delicate.

2023-11-08 06:26:01

0

O aventura italiana -  Lucinda Riley

O aventura italiana - Lucinda Riley

O lectura placuta,relaxanta! Tot ce am citit de Lucinda Riley ,a fost pe gustul meu! Multumesc! Cele bune!

2023-08-09 11:15:01

0

Gazeta Libris

Gazeta Libris

Multumesc ptr promptitudine!Nota 10+ Ma incanta ambalarea cartilor...f frumos! Se vede ca o faceti cu drag ptr cititorii dvs! Sper sa revin curand cu o noua comanda. Mult bine va doresc si la cat mai multi cititori!

2023-06-07 11:20:13

0

Putine lacrimi, multa bucurie - Ieromonah Hrisostom Filipescu