Visual Merchandising: Window Displays and In-Store Experience

De (autor): Tony Morgan

Visual Merchandising: Window Displays and In-Store Experience - Tony Morgan

Visual Merchandising: Window Displays and In-Store Experience

De (autor): Tony Morgan

Tony Morgan is a former lecturer in Visual Merchandising at the London College of Fashion. He worked as Head of Visual Merchandising at Selfridges for 18 years, when he traveled the world examining their different store concepts. He is the author of Window Display: New Visual Merchandising.
Citește mai mult

transport gratuit

204.00Lei

204.00Lei

Primești 204 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Tony Morgan is a former lecturer in Visual Merchandising at the London College of Fashion. He worked as Head of Visual Merchandising at Selfridges for 18 years, when he traveled the world examining their different store concepts. He is the author of Window Display: New Visual Merchandising.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo