Vietile secrete ale planetelor. Ghid de utilizare a sistemului solar

De (autor): Paul Murdin

(2 reviews)
Vietile secrete ale planetelor. Ghid de utilizare a sistemului solar - Paul Murdin
Rasfoieste

Vietile secrete ale planetelor. Ghid de utilizare a sistemului solar

De (autor): Paul Murdin

(2 reviews)
Un adevarat tur de forta! - Nature

Traim cu impresia ca sistemul nostru solar functioneaza cu precizia unui ceasornic sau a unui telescop. Si, pe termen scurt, asa si este. Dar, daca ii studiem intreaga istorie, vom descoperi ca planetele din care este alcatuit au vieti foarte interesante, pline de evenimente neprevazute. Spre exemplu, stiati ca pe Titan, satelitul lui Saturn, se gasesc lacuri de metan lichid inconjurate de dealuri si vai, la fel ca pe Pamant inainte de aparitia vietii? Sau ca cel mai mare vulcan de pe Marte e de o suta de ori cat cel mai mare vulcan de pe Terra si ca cel mai mare canion martian este de zece ori mai adanc decat Marele Canion? Sau ca, dincolo de patura de nori albi care o inconjoara, suprafata lui Venus este presarata cu o multime de cratere de impact si conuri vulcanice? Incununare a unei vieti inchinate astronomiei, fascinanta carte a lui Paul Murdin strange laolalta cele mai importante si mai interesante descoperiridespre planete si sateliti, descriind totodata locul nostru in sistemul solar.

Cu o scriitura eleganta si inteligenta, noua carte a lui Murdin vadeste pasiunea sa de o viata pentru astronomie si, cu siguranta, ii va delecta pe cei care isi doresc o trecere in revista a celor mai importante corpuri ceresti din sistemul nostru solar. - Publishers Weekly

O carte extrem de antrenanta, care sintetizeaza cunostintele despre sistemul solar dobandite de-a lungul secolelor, evidentiind totodata misterele pe care cercetatorii inca nu le-au elucidat. - Daily Mail

O excelenta introducere in sistemul solar. - Booklist

Paul Murdin (n. 1942) a lucrat ca astronom in Statele Unite, Australia, Anglia, Scotia si Spania. A fost cercetator (specializat in supernove, gauri negre si stele neutronice), director de observator si coordonator al politicilor de cercetare pentru guvernul britanic si pentru Societatea Astronomica Regala. In prezent, lucreaza ca profesor emerit la Institutul de Astronomie al Universitatii Cambridge. A descoperit, impreuna cu Louise Webster, prima gaura neagra din galaxia noastra, Cygnus X-1, iar in 1988, a primit titlul de ofiter al Ordinului Imperiului Britanic pentru contributiile sale stiintifice si pentru eforturile de popularizare a astronomiei.

-5%

39.00 Lei

Sau 3705 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Un adevarat tur de forta! - Nature

O excelenta introducere in sistemul solar. - Booklist

Detaliile produsului

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
4 stele
3 stele
2 stele
1 stele

Review-uri

TIMOTIN 02/03/2021 18:00
green icon awesome check Achizitie verificata
Scrie undeva ca doar lui Alien i-ar fi de folos acest ghid?!!
  • Like review icon 0
  • Add comments
elefterieduca 15/01/2021 11:00
Limba și gândirea sunt factorii principali ai evoluției în artă. Ion Minulescu
Un scriitor trebuie să scrie cu ochii săi și un pictor să picteze cu urechile sale. Gertrude Stein
Arta nu poate crea un om nou. Ne-ar putea însă ajuta să-l înțelegem ceva mai bine pe cel existent. Vasile Ghica

Adica cum??! Scriitorul asta n-a scris cu proprii sai ochii?? Nu se inspira din surse de informatii credibile??

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoare ta comanda!