Universul nostru matematic

Universul nostru matematic - Max Tegmark

Universul nostru matematic

De (autor): Max Tegmark

(4 reviews)
 Max Tegmark, este profesor de fizica la MIT, Cambridge, Massachusetts. Autor a sute de articole tehnice, cu aparitii in zeci de documentare stiintifice, Max Tegmark cerceteaza din perspectiva cosmologica, fizica si matematica problematici ca realitatea si dimensiunea universului, universuri paralele, materia intunecata, structura matematica a universului. El a obtinut numeroase premii, printre care Packard Fellowship (2001-2006), Cottrell Scholar Award (2002-2007) si NSF Career (2002-2007), iar cercetarea lui in cadrul Sloan Digital Sky Survey a fost desemnata Descoperirea Anului 2003 de catre jurnalul Science.

Max Tegmark a fost ales membru al American Physical Society.

UNIVERSUL NOSTRU MATEMATIC. In cautarea naturii ultime a realitatii ne propune o uimitoare calatorie in trecut, prezent si viitor, prin intermediul fizicii, astronomiei si matematicii. Fundamentul acestei carti il reprezinta in mod special ipoteza autorului ca realitatea noastra fizica este o structura matematica si teoria sa cu privire la multiversul ultim. Printr-o imbinare impresionanta a cunostintelor stiintifice populare cu cele revolutionare, autorul nu doar ca ne ajuta sa intelegem teoriile sale adesea naucitoare, dar ne impartaseste si unele dintre triumfurile si dezamagirile adesea surprinzatoare, care i-au modelat viata ca om de stiinta.

„Universul nostru matematic se confrunta plin de indrazneala cu una dintre cele mai profunde probleme aflate la interfata fertila dintre fizica si filosofie: De ce matematica are un succes atat de spectaculos in descrierea cosmosului? Printr-un scris viu si explicatii extraordinar de accesibile, Max Tegmark – unul dintre fizicienii teoreticieni de frunte ai lumii – il ghideaza pe cititor spre un posibil raspuns si dezvaluie cum, daca acesta este corect, modul nostru de a intelege insasi realitatea se va schimba in mod radical.“
- Profesor Brian Greene, fizician,
autor al volumelor The Elegant Universe si The Hidden Reality

Sau 6100 de puncte

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Max Tegmark a fost ales membru al American Physical Society.

- Profesor Brian Greene, fizician,
autor al volumelor The Elegant Universe si The Hidden Reality

Detaliile produsului

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
4 stele
3 stele
2 stele
1 stele

Review-uri

elefterieduca 15/01/2021 11:00
Muzica este că luna în noaptea sumbră a vieții. Jean Paul
Rolul artistului este să pună întrebări, și nu să dea răspunsuri. Anton Cehov
A materializa spiritualul până la a-l face palpabil; a spiritualiza materialul până la a-l face să dispară: iată tot secretul artei. Jacinto Benavente
enemara 05/12/2020 09:11
Am ucis monştrii. Asta fac taţii. F.K. Wallace
Tatăl meu era pe undeva între Dumnezeu şi John Wayne. Hank Williams, Jr.
Sufletul este lecuit când este alături de copii. Feodor Dostoievski
paulstefan 04/10/2020 11:53
Nu există buton de amânare pe o pisică ce dorește micul dejun dimineața. Anonim
Un singur gând pozitiv dimineața îți poate schimba întreaga zi. Anonim
O adevărată grădină a Iubirii crește în inima bunicii. Anonim
calexandra89 24/07/2020 18:00
Prietenia se naște atunci când o persoană îi spune unei alte persoane: Ah! Și Tu? Am crezut că eram singur – C.S. Lewis
  • Add comments

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoare ta comanda!