Turism international

De (autor): Ramona Pirvu

0
(0 review-uri)
Turism international - Ramona Pirvu
Rasfoieste

Turism international

De (autor): Ramona Pirvu

0
(0 review-uri)
    Turismul evolueaza sub impactul transformarilor civilizatiei contemporane, dinamica sa integrandu-se procesului global de dezvoltare. El reprezinta o componenta de mare importanta a vietii economice pentru un numar tot mai mare de tari ale lumii, antrenand un amplu potential uman si material si actionand, prin eforturile pe care le angajeaza si efectele benefice induse asupra domeniilor de interferenta, ca factor stimulator al dezvoltarii si progresului. Lucrarea are drept scop de a aduce la cunostinta atat celor care creeaza turismul, agentilor economici, cat si celor care cerceteaza fenomenul turistic, o suma de elemente de reflectie din practica altor tari, un bagaj de cunostinte util celor preocupati de cunoasterea mecanismelor functionarii angrenajului turistic, de anticiparea tendintelor in evolutia acestuia. Aceasta carte aduce in prim plan o serie de subiecte noi in teoria nationala din domeniu, precum rolul turismului in combaterea saraciei, ratiunea interventiei statului in domeniul turistic, activitatea de branding de tara si branding de destinatie, modalitati de interventie in domeniul imbunatatirii imaginii turistice si a competitivitatii turistice, cu care completeaza cercetarile proprii anterioare in domeniu.
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

    Turismul evolueaza sub impactul transformarilor civilizatiei contemporane, dinamica sa integrandu-se procesului global de dezvoltare. El reprezinta o componenta de mare importanta a vietii economice pentru un numar tot mai mare de tari ale lumii, antrenand un amplu potential uman si material si actionand, prin eforturile pe care le angajeaza si efectele benefice induse asupra domeniilor de interferenta, ca factor stimulator al dezvoltarii si progresului. Lucrarea are drept scop de a aduce la cunostinta atat celor care creeaza turismul, agentilor economici, cat si celor care cerceteaza fenomenul turistic, o suma de elemente de reflectie din practica altor tari, un bagaj de cunostinte util celor preocupati de cunoasterea mecanismelor functionarii angrenajului turistic, de anticiparea tendintelor in evolutia acestuia. Aceasta carte aduce in prim plan o serie de subiecte noi in teoria nationala din domeniu, precum rolul turismului in combaterea saraciei, ratiunea interventiei statului in domeniul turistic, activitatea de branding de tara si branding de destinatie, modalitati de interventie in domeniul imbunatatirii imaginii turistice si a competitivitatii turistice, cu care completeaza cercetarile proprii anterioare in domeniu.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one