Tu conduci afacerea
"Organizarea oamenilor si a zonelor de responsabilitate
Structura cea mai eficienta este cea care deriva din strategie. De exemplu, la Iams, managerii de resurse umane erau in varful organigramei, reflectand importanta pe care Iams o acorda investitiei in oameni si dezvoltarii acestora. Crearea unei structuri organizationale in vederea atingerii obiectivelor tale, care sa fie inteleasa de oameni si care sa iti intareasca valorile si prioritatile, este mai importanta decat crearea unei structuri ce reflecta norme. Tu si organizatia ta trebuie sa fiti agili si adaptabili, astfel incat sa puteti face fata prioritatilor si obiectivelor, pe masura ce acestea se modifica.
Un proprietar de afacere s-a confruntat cu un exemplu important pentru o asemenea situatie. Prin procesul de planificare strategica, a devenit evident ca departamentul de comunicatii ramasese in urma cu folosirea tehnologiei, care sa sprijine tipurile de informatii si servicii ce aveau sa fie evaluate de clientii sai. Desi isi dadusera seama ca se va intampla acest lucru, nu luasera nicio masura, iar ceea ce fusese o oportunitate era acum un punct slab care ii tinea pe loc. Echipa de conducere si-a dat seama ca trebuia sa investeasca in tehnologie pentru a-si servi clientii. Asta a devenit o initiativa uriasa pentru departamentul IT. In trecut, IT-ul fusese tot timpul concentrat pe partea interna si fusese inclus in departamentul de operatiuni. Echipa de conducere a simtit ca trebuie sa faca ceva indraznet, asa ca a mutat departamentul IT in departamentul de relatii cu clientii, conectand intentionat IT-ul la serviciul clienti. Desi locul departamentului IT nu este de obicei la relatiile cu clientii, aceasta reorganizare a avut sens si a functionat. Departamentul IT isi indeplinea in continuare obiectivele interne pentru organizatie, in timp ce concentra 20% din resursele sale - oameni, bani, proiecte si timp - asupra indeplinirii noilor sale obiective, care creau mai multa valoare pentru clienti.
Pe masura ce-ti identifici obiectivele viitoare, organizatia ta va reflecta acele obiective."
Descrierea produsului
"Organizarea oamenilor si a zonelor de responsabilitate
Structura cea mai eficienta este cea care deriva din strategie. De exemplu, la Iams, managerii de resurse umane erau in varful organigramei, reflectand importanta pe care Iams o acorda investitiei in oameni si dezvoltarii acestora. Crearea unei structuri organizationale in vederea atingerii obiectivelor tale, care sa fie inteleasa de oameni si care sa iti intareasca valorile si prioritatile, este mai importanta decat crearea unei structuri ce reflecta norme. Tu si organizatia ta trebuie sa fiti agili si adaptabili, astfel incat sa puteti face fata prioritatilor si obiectivelor, pe masura ce acestea se modifica.
Un proprietar de afacere s-a confruntat cu un exemplu important pentru o asemenea situatie. Prin procesul de planificare strategica, a devenit evident ca departamentul de comunicatii ramasese in urma cu folosirea tehnologiei, care sa sprijine tipurile de informatii si servicii ce aveau sa fie evaluate de clientii sai. Desi isi dadusera seama ca se va intampla acest lucru, nu luasera nicio masura, iar ceea ce fusese o oportunitate era acum un punct slab care ii tinea pe loc. Echipa de conducere si-a dat seama ca trebuia sa investeasca in tehnologie pentru a-si servi clientii. Asta a devenit o initiativa uriasa pentru departamentul IT. In trecut, IT-ul fusese tot timpul concentrat pe partea interna si fusese inclus in departamentul de operatiuni. Echipa de conducere a simtit ca trebuie sa faca ceva indraznet, asa ca a mutat departamentul IT in departamentul de relatii cu clientii, conectand intentionat IT-ul la serviciul clienti. Desi locul departamentului IT nu este de obicei la relatiile cu clientii, aceasta reorganizare a avut sens si a functionat. Departamentul IT isi indeplinea in continuare obiectivele interne pentru organizatie, in timp ce concentra 20% din resursele sale - oameni, bani, proiecte si timp - asupra indeplinirii noilor sale obiective, care creau mai multa valoare pentru clienti.
Pe masura ce-ti identifici obiectivele viitoare, organizatia ta va reflecta acele obiective."
Detaliile produsului