Tu conduci afacerea

De (autor): Clay Mathile

0
(0 review-uri)
Tu conduci afacerea - Clay Mathile
Rasfoieste

Tu conduci afacerea

De (autor): Clay Mathile

0
(0 review-uri)
Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa te conduca. Ghidul practic Aileron pentru dezvoltarea afacerii tale. Cum sa inveti si sa traiesti managementul profesionist. Editia 2

Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa te conduca (Run Your Business, Don't Let it Run You), de Clay Mathile, este un ghid care se adreseaza micilor intreprinzatori si oamenilor de afaceri cu experienta pentru a-i ajuta sa-si dezvolte afacerea astfel incat sa devina tot mai profitabila. Acest ghid, bazat pe metoda simpla DOC – Directie, Operare, Control, va invata cum sa va comportati cu angajatii vostri si cum sa ii motivati pentru a fi mai productivi. O companie in care fiecare stie ce are de facut si are acces la informatii este o companie de succes. Prin urmare, aplicati managementul profesionist si implicati-i pe toti in atingerea obiectivelor pe termen scurt si lung. Va intrebati cum sa deveniti conducatori mai buni si mai eficienti? Clay Mathile are raspunsul. Urmati-i sfaturile, puneti in aplicare metodele invatate si monitorizati rezultatele. Veti fi uimiti sa aflati ca solutia este la voi, iar schimbarea majora tine de atitudinea voastra.  
 
Clay Mathile este un antreprenor, investitor si filantrop american, iar visul sau este acela de a ajuta afacerile private sa aiba succes, sa fie profitabile si sustenabile, pentru a crea locuri de munca si pentru a crea valoare pentru oamenii din jurul sau.
Fragment din cartea "Tu conduci afacerea", de Clay Mathile

"Organizarea oamenilor si a zonelor de responsabilitate

Structura cea mai eficienta este cea care deriva din strategie. De exemplu, la Iams, managerii de resurse umane erau in varful organigramei, reflectand importanta pe care Iams o acorda investitiei in oameni si dezvoltarii acestora. Crearea unei structuri organizationale in vederea atingerii obiectivelor tale, care sa fie inteleasa de oameni si care sa iti intareasca valorile si prioritatile, este mai importanta decat crearea unei structuri ce reflecta norme. Tu si organizatia ta trebuie sa fiti agili si adaptabili, astfel incat sa puteti face fata prioritatilor si obiectivelor, pe masura ce acestea se modifica.
Un proprietar de afacere s-a confruntat cu un exemplu important pentru o asemenea situatie. Prin procesul de planificare strategica, a devenit evident ca departamentul de comunicatii ramasese in urma cu folosirea tehnologiei, care sa sprijine tipurile de informatii si servicii ce aveau sa fie evaluate de clientii sai. Desi isi dadusera seama ca se va intampla acest lucru, nu luasera nicio masura, iar ceea ce fusese o oportunitate era acum un punct slab care ii tinea pe loc. Echipa de conducere si-a dat seama ca trebuia sa investeasca in tehnologie pentru a-si servi clientii. Asta a devenit o initiativa uriasa pentru departamentul IT. In trecut, IT-ul fusese tot timpul concentrat pe partea interna si fusese inclus in departamentul de operatiuni. Echipa de conducere a simtit ca trebuie sa faca ceva indraznet, asa ca a mutat departamentul IT in departamentul de relatii cu clientii, conectand intentionat IT-ul la serviciul clienti. Desi locul departamentului IT nu este de obicei la relatiile cu clientii, aceasta reorganizare a avut sens si a functionat. Departamentul IT isi indeplinea in continuare obiectivele interne pentru organizatie, in timp ce concentra 20% din resursele sale - oameni, bani, proiecte si timp - asupra indeplinirii noilor sale obiective, care creau mai multa valoare pentru clienti.
Pe masura ce-ti identifici obiectivele viitoare, organizatia ta va reflecta acele obiective."
Citeste mai mult

42.00Lei

42.00Lei

Primesti 42 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa te conduca. Ghidul practic Aileron pentru dezvoltarea afacerii tale. Cum sa inveti si sa traiesti managementul profesionist. Editia 2

Tu conduci afacerea, n-o lasa pe ea sa te conduca (Run Your Business, Don't Let it Run You), de Clay Mathile, este un ghid care se adreseaza micilor intreprinzatori si oamenilor de afaceri cu experienta pentru a-i ajuta sa-si dezvolte afacerea astfel incat sa devina tot mai profitabila. Acest ghid, bazat pe metoda simpla DOC – Directie, Operare, Control, va invata cum sa va comportati cu angajatii vostri si cum sa ii motivati pentru a fi mai productivi. O companie in care fiecare stie ce are de facut si are acces la informatii este o companie de succes. Prin urmare, aplicati managementul profesionist si implicati-i pe toti in atingerea obiectivelor pe termen scurt si lung. Va intrebati cum sa deveniti conducatori mai buni si mai eficienti? Clay Mathile are raspunsul. Urmati-i sfaturile, puneti in aplicare metodele invatate si monitorizati rezultatele. Veti fi uimiti sa aflati ca solutia este la voi, iar schimbarea majora tine de atitudinea voastra.  
 
Clay Mathile este un antreprenor, investitor si filantrop american, iar visul sau este acela de a ajuta afacerile private sa aiba succes, sa fie profitabile si sustenabile, pentru a crea locuri de munca si pentru a crea valoare pentru oamenii din jurul sau.
Fragment din cartea "Tu conduci afacerea", de Clay Mathile

"Organizarea oamenilor si a zonelor de responsabilitate

Structura cea mai eficienta este cea care deriva din strategie. De exemplu, la Iams, managerii de resurse umane erau in varful organigramei, reflectand importanta pe care Iams o acorda investitiei in oameni si dezvoltarii acestora. Crearea unei structuri organizationale in vederea atingerii obiectivelor tale, care sa fie inteleasa de oameni si care sa iti intareasca valorile si prioritatile, este mai importanta decat crearea unei structuri ce reflecta norme. Tu si organizatia ta trebuie sa fiti agili si adaptabili, astfel incat sa puteti face fata prioritatilor si obiectivelor, pe masura ce acestea se modifica.
Un proprietar de afacere s-a confruntat cu un exemplu important pentru o asemenea situatie. Prin procesul de planificare strategica, a devenit evident ca departamentul de comunicatii ramasese in urma cu folosirea tehnologiei, care sa sprijine tipurile de informatii si servicii ce aveau sa fie evaluate de clientii sai. Desi isi dadusera seama ca se va intampla acest lucru, nu luasera nicio masura, iar ceea ce fusese o oportunitate era acum un punct slab care ii tinea pe loc. Echipa de conducere si-a dat seama ca trebuia sa investeasca in tehnologie pentru a-si servi clientii. Asta a devenit o initiativa uriasa pentru departamentul IT. In trecut, IT-ul fusese tot timpul concentrat pe partea interna si fusese inclus in departamentul de operatiuni. Echipa de conducere a simtit ca trebuie sa faca ceva indraznet, asa ca a mutat departamentul IT in departamentul de relatii cu clientii, conectand intentionat IT-ul la serviciul clienti. Desi locul departamentului IT nu este de obicei la relatiile cu clientii, aceasta reorganizare a avut sens si a functionat. Departamentul IT isi indeplinea in continuare obiectivele interne pentru organizatie, in timp ce concentra 20% din resursele sale - oameni, bani, proiecte si timp - asupra indeplinirii noilor sale obiective, care creau mai multa valoare pentru clienti.
Pe masura ce-ti identifici obiectivele viitoare, organizatia ta va reflecta acele obiective."
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one