Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing
De (autor): Valentina Zaharia , Cristina Balaceanu
Teste-grila pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing
De (autor): Valentina Zaharia , Cristina Balaceanu
Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing
Colectiv de autori: Cristina Balaceanu, Dan Marin Boaja, Bogdanel Dragut, Adina Musetescu, Ivona Rapan, Robert Chira, Tatiana Cristina Dosescu, Pusa Tania Tapliga.
Cuprins:
• Tematica pentru examenul de licenta Marketing
• Tematica pentru examenul de licenta Marketing
• I. Microeconomie
• II. Management
• III. Statistica
• IV. Bazele marketingului si marketing international
• V. Marketingul serviciilor si gesiunea fortei de vanzare
• VI. Logistica marfurilor
• VII. Comportamentul consumatorului si tehnici promotionale
• VIII. Cercetari de marketing
• II. Management
• III. Statistica
• IV. Bazele marketingului si marketing international
• V. Marketingul serviciilor si gesiunea fortei de vanzare
• VI. Logistica marfurilor
• VII. Comportamentul consumatorului si tehnici promotionale
• VIII. Cercetari de marketing
• Raspunsuri corecte
-10%
nou
PRP: 33.00 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
29.70Lei
29.70Lei
33.00 LeiPrimesti 29 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Teste-grila pentru pregatirea examenului de licenta la programul de studii Marketing
Colectiv de autori: Cristina Balaceanu, Dan Marin Boaja, Bogdanel Dragut, Adina Musetescu, Ivona Rapan, Robert Chira, Tatiana Cristina Dosescu, Pusa Tania Tapliga.
Cuprins:
• Tematica pentru examenul de licenta Marketing
• Tematica pentru examenul de licenta Marketing
• I. Microeconomie
• II. Management
• III. Statistica
• IV. Bazele marketingului si marketing international
• V. Marketingul serviciilor si gesiunea fortei de vanzare
• VI. Logistica marfurilor
• VII. Comportamentul consumatorului si tehnici promotionale
• VIII. Cercetari de marketing
• II. Management
• III. Statistica
• IV. Bazele marketingului si marketing international
• V. Marketingul serviciilor si gesiunea fortei de vanzare
• VI. Logistica marfurilor
• VII. Comportamentul consumatorului si tehnici promotionale
• VIII. Cercetari de marketing
• Raspunsuri corecte
Detaliile produsului
- Categoria: Marketing
- Autor: Valentina Zaharia, Cristina Balaceanu
- Editura: PRO UNIVERSITARIA
- An aparitie: 2022
- Editie: Necartonata
- Format: 240 x 170 x 7 mm
- Nr. pagini: 148
- Colectie: Cursuri universitare
- Subiect: Publicitate
- Cod: PUN978-606-26-1509-3
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!