Tehnici, Instrumente si metode de evaluare a rezultatelor prescolarilor si scolarilor mici
Volumul prezinta multe aplicatii, exercitii, modele de teste etc. adunate de la 19 cadre didactice din invatamantul preuniversitar, fiind un prilej de a imbina armonios teoria cu exemplele practice.
Aceasta carte se adreseaza cu precadere studentilor specializarii Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar.
Volumul ofera sprijin si indrumare in conceperea, realizarea si exemplificarea celor mai importante modalitati de evaluare scolara a elevilor. Intreaga lucrare a fost structurata in doua parti:
- partea I, specifica invatamantului prescolar, evidentiaza instrumente si modalitati de evaluare a prescolarilor, in conformitate cu domeniile experientiale din curriculum pentru invatamant prescolar;
- partea a doua este centrata pe invatamant primar, prezentand cele mai importante modalitati de evaluare a elevilor din clasele primare, in functie de disciplina si/sau arie curriculara.
Lucrarea este un sprijin atat pentru studenti, dar poate fi utila si cadrelor didactice debutante, in prag de examen de definitivat, sau obtinerea gradelor didactice, tuturor cadrelor didactice care doresc sa cunoasca alternative in evaluarea performantelor scolare ale elevilor. -Coordonator: lector univ. dr. Otilia Sanda Bersan. Departamentul de stiinte ale Educatiei Facultatea de Sociologie si Psihologie Universitatea de Vest din Timisoara
Descrierea produsului
Volumul prezinta multe aplicatii, exercitii, modele de teste etc. adunate de la 19 cadre didactice din invatamantul preuniversitar, fiind un prilej de a imbina armonios teoria cu exemplele practice.
Aceasta carte se adreseaza cu precadere studentilor specializarii Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar.
Volumul ofera sprijin si indrumare in conceperea, realizarea si exemplificarea celor mai importante modalitati de evaluare scolara a elevilor. Intreaga lucrare a fost structurata in doua parti:
- partea I, specifica invatamantului prescolar, evidentiaza instrumente si modalitati de evaluare a prescolarilor, in conformitate cu domeniile experientiale din curriculum pentru invatamant prescolar;
- partea a doua este centrata pe invatamant primar, prezentand cele mai importante modalitati de evaluare a elevilor din clasele primare, in functie de disciplina si/sau arie curriculara.
Lucrarea este un sprijin atat pentru studenti, dar poate fi utila si cadrelor didactice debutante, in prag de examen de definitivat, sau obtinerea gradelor didactice, tuturor cadrelor didactice care doresc sa cunoasca alternative in evaluarea performantelor scolare ale elevilor. -Coordonator: lector univ. dr. Otilia Sanda Bersan. Departamentul de stiinte ale Educatiei Facultatea de Sociologie si Psihologie Universitatea de Vest din Timisoara
Detaliile produsului