Psihologie educationala

De (autor): Viorel Mih

0
(0 review-uri)
Psihologie educationala  - Viorel Mih

Psihologie educationala

De (autor): Viorel Mih

0
(0 review-uri)
Lucrarea abordeaza exhaustiv problematica psihologiei educationale. Cartea, deosebit de utila atat profesorului, cat si psihologului sau consilierului scolar, pune in valoare importanta fundamentarii stiintifice a aplicatiilor educationale, autorul fiind preocupat mai ales de:
- procesele cognitive superioare - atentia, invatarea, memoria si metacognitia - ca rezultat al interactiuniilor continue dintre cognitii si emotii;
-rolul componentei motivationale in managementul invatarii;
-pregatirea elevilor pentru a face fata solicitarilor pietei muncii;
-deprinderea de strategii care sa dezvolte functiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de prioritati etc.;
-reconceptualizarea rolului predarii/invatarii si a dinamicii relatiilor elev-elev si profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informational si relational al societatii in care traim;
-practicile de succes ale profesorilor in domeniile predarii, invatarii, motivarii si managementului clasei.


Cuprins
Introducere in psihologia educationala - Dezvoltare cognitiva si psihosociala. Etape de dezvoltare - Abordarea diversitatii in populatia scolara - Abordarea componentiala a personalitatii elevului - Abordari behavioriste ale invatarii - Abordari cognitive si constructiviste ale invatarii - Invatarea autoreglata - Rolul motivatiei in activitatea de invatare - Managementul clasei - Aspecte psihologice ale expertizei in predare
Citeste mai mult

69.00Lei

69.00Lei

Primesti 69 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Lucrarea abordeaza exhaustiv problematica psihologiei educationale. Cartea, deosebit de utila atat profesorului, cat si psihologului sau consilierului scolar, pune in valoare importanta fundamentarii stiintifice a aplicatiilor educationale, autorul fiind preocupat mai ales de:
- procesele cognitive superioare - atentia, invatarea, memoria si metacognitia - ca rezultat al interactiuniilor continue dintre cognitii si emotii;
-rolul componentei motivationale in managementul invatarii;
-pregatirea elevilor pentru a face fata solicitarilor pietei muncii;
-deprinderea de strategii care sa dezvolte functiile executive: planificarea, organizarea, stabilirea de prioritati etc.;
-reconceptualizarea rolului predarii/invatarii si a dinamicii relatiilor elev-elev si profesor-elev, ca urmare a dinamismului accelerat informational si relational al societatii in care traim;
-practicile de succes ale profesorilor in domeniile predarii, invatarii, motivarii si managementului clasei.


Cuprins
Introducere in psihologia educationala - Dezvoltare cognitiva si psihosociala. Etape de dezvoltare - Abordarea diversitatii in populatia scolara - Abordarea componentiala a personalitatii elevului - Abordari behavioriste ale invatarii - Abordari cognitive si constructiviste ale invatarii - Invatarea autoreglata - Rolul motivatiei in activitatea de invatare - Managementul clasei - Aspecte psihologice ale expertizei in predare
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one