Out of Nowhere: The Inside Story of How Nike Marketed the Culture of Running

De (autor): Geoff Hollister

Out of Nowhere: The Inside Story of How Nike Marketed the Culture of Running - Geoff Hollister

Out of Nowhere: The Inside Story of How Nike Marketed the Culture of Running

De (autor): Geoff Hollister


Offers an account of how Nike became the world's largest sports and fitness company. This book provides a glimpse into the first 33 years of Nike - from its humble beginnings to its modern guise as a global giant.
Citește mai mult

101.66Lei

101.66Lei

Primești 101 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului


Offers an account of how Nike became the world's largest sports and fitness company. This book provides a glimpse into the first 33 years of Nike - from its humble beginnings to its modern guise as a global giant.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X