New Media

De (autor): Ionela Carmen Bosoteanu

0
(0 review-uri)
New Media - Ionela Carmen Bosoteanu
Rasfoieste

New Media

De (autor): Ionela Carmen Bosoteanu

0
(0 review-uri)
 

Din cuprins:
◊ Comunicarea de masa, medium, mass-media si mediatizare
◊ Ce este new media? Definire
◊ Comunicarea politica: marketingul politic si new media
◊ Stadiul folosirii new media de catre clasa politica din Romania
◊ Guerrilla digitala: The Black PR

"(...) New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 este o continuare fireasca a lucrarilor care abordeaza comunicarea electorala online publicate pana acum in Romania si semnate de Dorina Gutu, Sorin Tudor, Tudor Salcudeanu si Bradut-Alexandru Ulmanu. Ionela Carmen Bosoteanu ne spune (...) povestea candidatilor prezidentiali care s-au angajat in 2009 in campania online, a acelor politicieni care au inteles schimbarile profunde produse de internet si care au investit timp si resurse in platformele online de comunicare. Ionela Bosoteanu spune, in acelasi timp, si povestea new media care a mutat electoratul din fata televizoarelor pe retele sociale."

Antonio Momoc

 

 


Citeste mai mult

40.46Lei

40.46Lei

Primesti 40 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

 

Din cuprins:
◊ Comunicarea de masa, medium, mass-media si mediatizare
◊ Ce este new media? Definire
◊ Comunicarea politica: marketingul politic si new media
◊ Stadiul folosirii new media de catre clasa politica din Romania
◊ Guerrilla digitala: The Black PR

"(...) New media. Rolul new media in campania electorala prezidentiala din 2009 este o continuare fireasca a lucrarilor care abordeaza comunicarea electorala online publicate pana acum in Romania si semnate de Dorina Gutu, Sorin Tudor, Tudor Salcudeanu si Bradut-Alexandru Ulmanu. Ionela Carmen Bosoteanu ne spune (...) povestea candidatilor prezidentiali care s-au angajat in 2009 in campania online, a acelor politicieni care au inteles schimbarile profunde produse de internet si care au investit timp si resurse in platformele online de comunicare. Ionela Bosoteanu spune, in acelasi timp, si povestea new media care a mutat electoratul din fata televizoarelor pe retele sociale."

Antonio Momoc

 

 


Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one