Montessori. Clasificare: Pamant, aer, apa

Montessori. Clasificare: Pamant, aer, apa
Rasfoieste

Montessori. Clasificare: Pamant, aer, apa

     In pedagogia montessoriana, notiuni aparent complexe le sunt prezentate copiilor de la o varsta frageda. Maria Montessori era de parere ca nu exista „cunostinte usoare si cunostinte grele". „Mintea absorbanta" a copilului poate sa asimileze cu aceeasi usurinta atat cuvintele simple, cat si pe cele considerate complicate. De la nastere si pana la 3 ani, copilul isi dezvolta lirnbajul si isi insuseste spontan notiuni si cuvinte, oricat de complexe. Este, asadar, ideal sa-i stimulati acest interes natural, chiar inainte ca micutul sa inceapa sa vorbeasca. Nu va temeti ca demersul este prematur. Cuvintele pot fi cunoscute inainte de a fi rostite. Nu subestimati copilul si nu ratati perioada senzitiva caracterizata de interesul pentru limbaj, ci folositi-o din plin, facilitand achizitia de termeni utili pentru cultura sa generala.
    Pachetul familiarizeaza copilul cu elementele care intra in alcatuirea planetei noastre: atmosfera (aerul), litosfera (pamantul) si hidrosfera (apa), provocandu-l sa sorteze cardurile cu elemente in functie de mediul in care se intalnesc acestea. Elementele sunt structurate pe mai multe categorii: nevertebrate, pesti, reptile, pasari, mamifere, plante, mijloace de transport, meserii si inventii.
    Contine: • 45 de carduri cu elemente din 9 domenii diferite • 3 carduri-categorie: pamant, aer, apa • denumiri bilingve (romana / engleza) • pictograme pentru sortare facila si clasificare • informatii utile
      Fragment din regulamentul de joc:
 
    „PASUL 1: Introducerea notiunii plecand de la lumea reala
    Pregatiti trei recipiente — borcanele sau sticlute mici. Lipiti pe fiecare cate un simbol care sa sugereze pamant, apa si, respectiv, aer. In primul recipient colectati impreuna putin pamant, in al doilea puneti niste apa, iar in ultimul recipient nu puneti nimic, fiindca este deja plin cu aer. Odata ce copilul a inteles diferenta dintre cele trei elemente, activitatea poate continua cu folosirea cardurilor. 
  
    PASUL 2: Lectia in 3 timpi
    Parcurgeti aceasta etapa daca este necesara familiarizarea copilului cu denumirea elementelor (vietuitoare, mijloace de transport, meserii etc.) folosite pentru clasificare. 
    1. Numirea obiectului
    Pentru lectie, eliminati cardurile PAMANT, AER, APA si folositi-le doar pe cele cu elemente. Alegeti, daca este posibil, elemente de acelasi tip: nevertebrate, mamifere, pasari, insecte etc. Aratati-i copilului 3 carduri pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire: „Acesta este ...”. Asezati cardurile intotdeauna dinspre stanga spre dreapta — ordinea citirii, folosita in pedagogia montessoriana. Repetati numirea de cateva ori, indicand cardul corespunzator.
    2. Recunoasterea obiectului - Folositi aceasta etapa fie in completarea primeia, fie intr-o activitate ulterioara. Este cea mai importanta parte a lectiei si se recomanda sa dureze mai mult decat celelalte. Dati-i copilului cardurile sa le aseze pe masuta sau pe covorasul de activitati, intotdeauna dinspre stanga spre dreapta. Numiti elementul ilustrat pe un card si rugati copilui sa vi-I arate. Repetati si pentru celelalte doua carduri. Variati formularile: „Poti sa-mi arati ...?", „Care este...?”, „Te rog sa-mi dai...”.
    3. Reamintirea cuvantului — Treceti la aceasta parte a lectiei abia dupa ce sunteti convins ca micutul va reusi sa indeplineasca sarcina. Folosind cele 3 carduri, cereti-i sa le numeasca pe rand, intrebandu-l: „Ce este ace(a)sta?".”
Citeste mai mult

14.90Lei

14.90Lei

Primesti 14 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

     In pedagogia montessoriana, notiuni aparent complexe le sunt prezentate copiilor de la o varsta frageda. Maria Montessori era de parere ca nu exista „cunostinte usoare si cunostinte grele". „Mintea absorbanta" a copilului poate sa asimileze cu aceeasi usurinta atat cuvintele simple, cat si pe cele considerate complicate. De la nastere si pana la 3 ani, copilul isi dezvolta lirnbajul si isi insuseste spontan notiuni si cuvinte, oricat de complexe. Este, asadar, ideal sa-i stimulati acest interes natural, chiar inainte ca micutul sa inceapa sa vorbeasca. Nu va temeti ca demersul este prematur. Cuvintele pot fi cunoscute inainte de a fi rostite. Nu subestimati copilul si nu ratati perioada senzitiva caracterizata de interesul pentru limbaj, ci folositi-o din plin, facilitand achizitia de termeni utili pentru cultura sa generala.
    Pachetul familiarizeaza copilul cu elementele care intra in alcatuirea planetei noastre: atmosfera (aerul), litosfera (pamantul) si hidrosfera (apa), provocandu-l sa sorteze cardurile cu elemente in functie de mediul in care se intalnesc acestea. Elementele sunt structurate pe mai multe categorii: nevertebrate, pesti, reptile, pasari, mamifere, plante, mijloace de transport, meserii si inventii.
    Contine: • 45 de carduri cu elemente din 9 domenii diferite • 3 carduri-categorie: pamant, aer, apa • denumiri bilingve (romana / engleza) • pictograme pentru sortare facila si clasificare • informatii utile
      Fragment din regulamentul de joc:
 
    „PASUL 1: Introducerea notiunii plecand de la lumea reala
    Pregatiti trei recipiente — borcanele sau sticlute mici. Lipiti pe fiecare cate un simbol care sa sugereze pamant, apa si, respectiv, aer. In primul recipient colectati impreuna putin pamant, in al doilea puneti niste apa, iar in ultimul recipient nu puneti nimic, fiindca este deja plin cu aer. Odata ce copilul a inteles diferenta dintre cele trei elemente, activitatea poate continua cu folosirea cardurilor. 
  
    PASUL 2: Lectia in 3 timpi
    Parcurgeti aceasta etapa daca este necesara familiarizarea copilului cu denumirea elementelor (vietuitoare, mijloace de transport, meserii etc.) folosite pentru clasificare. 
    1. Numirea obiectului
    Pentru lectie, eliminati cardurile PAMANT, AER, APA si folositi-le doar pe cele cu elemente. Alegeti, daca este posibil, elemente de acelasi tip: nevertebrate, mamifere, pasari, insecte etc. Aratati-i copilului 3 carduri pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire: „Acesta este ...”. Asezati cardurile intotdeauna dinspre stanga spre dreapta — ordinea citirii, folosita in pedagogia montessoriana. Repetati numirea de cateva ori, indicand cardul corespunzator.
    2. Recunoasterea obiectului - Folositi aceasta etapa fie in completarea primeia, fie intr-o activitate ulterioara. Este cea mai importanta parte a lectiei si se recomanda sa dureze mai mult decat celelalte. Dati-i copilului cardurile sa le aseze pe masuta sau pe covorasul de activitati, intotdeauna dinspre stanga spre dreapta. Numiti elementul ilustrat pe un card si rugati copilui sa vi-I arate. Repetati si pentru celelalte doua carduri. Variati formularile: „Poti sa-mi arati ...?", „Care este...?”, „Te rog sa-mi dai...”.
    3. Reamintirea cuvantului — Treceti la aceasta parte a lectiei abia dupa ce sunteti convins ca micutul va reusi sa indeplineasca sarcina. Folosind cele 3 carduri, cereti-i sa le numeasca pe rand, intrebandu-l: „Ce este ace(a)sta?".”
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Morar Alina Ioana2 11/03/2020 20:21
green icon awesome check Achizitie verificata
Setul de carti e printre preferatele mele si ale fetitei mele. E complex si interesant. Cuprinde carti de joc cu imagini despre ce obiecte, animale si alte lucruri gasim pe pamant, in aer, in apa. Pe spatele fiecarei carti de joc gasim si o scurta descriere
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one