Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate, indiferent de domeniu.
Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor, sesizarilor, sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti.
Din cuprins:
• Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor
• Evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean
Puncte forte:
• tratare ampla a aspectelor ce tin de modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni
• analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente
• interpretari si clarificari doctrinare
• caracter interdisciplinar
• ample referinte bibliografice
• include tabele, figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatiei