Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni

De (autor): Tincuta Gudana Vrabie

0
(0 review-uri)
Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni - Tincuta Gudana Vrabie
Rasfoieste

Modelarea performantelor serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni

De (autor): Tincuta Gudana Vrabie

0
(0 review-uri)
Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate, indiferent de domeniu.
 
Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor, sesizarilor, sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti.
 
Din cuprins:
• Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor
• Evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean
 
Puncte forte:
• tratare ampla a aspectelor ce tin de modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni
• analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente
• interpretari si clarificari doctrinare
• caracter interdisciplinar
• ample referinte bibliografice
• include tabele, figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatiei
Citeste mai mult

nou

59.90Lei

59.90Lei

Primesti 59 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Managementul si managerii s-au adaptat la evolutia si dezvoltarea societatii, punand amprenta asupra responsabilitatii acestora. Daca initial managementul si-a facut simtita prezenta doar in mediul economic, cu trecerea timpului si-a facut loc si s-a adaptat pentru a fi practicat si aplicat in toate sectoarele de activitate, indiferent de domeniu.
 
Modelarea performantei in cadrul serviciilor publice locale prin evaluarea binomului manageri-cetateni prezinta conceptualizarea modelelor econometrice ale metodelor de evaluare a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea reclamatiilor, sesizarilor, sugestiilor si implementarea initiativelor cetatenesti.
 
Din cuprins:
• Conceptualizarea modelelor econometrice de imbunatatire a performantelor serviciilor publice locale prin solutionarea sesizarilor, reclamatiilor si sugestiilor
• Evaluarea performantelor serviciilor publice locale prin binomul optimism-pesimism al relatiei manager-cetatean
 
Puncte forte:
• tratare ampla a aspectelor ce tin de modelarea performantelor serviciilor publice locale prin prisma evaluarii binomului manageri-cetateni
• analizeaza legislatia si jurisprudenta incidente
• interpretari si clarificari doctrinare
• caracter interdisciplinar
• ample referinte bibliografice
• include tabele, figuri si anexe care faciliteaza asimilarea informatiei
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one