Mobile Marketing Management

De (autor): Hongbing Hua

Mobile Marketing Management - Hongbing Hua

Mobile Marketing Management

De (autor): Hongbing Hua

Mobile Marketing Management lays the foundation for the new era with four pillars: service, substance, superuser, space, known as 4S theory for short.
Citește mai mult

transport gratuit

469.14Lei

469.14Lei

Primești 469 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

Mobile Marketing Management lays the foundation for the new era with four pillars: service, substance, superuser, space, known as 4S theory for short.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo