Mobile Marketing Management

De (autor): Hongbing Hua

Mobile Marketing Management - Hongbing Hua

Mobile Marketing Management

De (autor): Hongbing Hua

Mobile Marketing Management lays the foundation for the new era with four pillars: service, substance, superuser, space, known as 4S theory for short.
Citeste mai mult

transport gratuit

469.14Lei

469.14Lei

Primesti 469 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Mobile Marketing Management lays the foundation for the new era with four pillars: service, substance, superuser, space, known as 4S theory for short.
Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo