Mass-media, religie, spatiu public

Mass-media, religie, spatiu public - Mihai Coman
Rasfoieste

Mass-media, religie, spatiu public

Mass-media, religie, spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie si institutiile postmodernitatii (mass-media, industriile culturale, Internet, spatiu public, marketing si branding etc.). Este o lucrare stiintifica, deoarece corespunde standardelor de exigenta ale specialistilor, dar si abordabila, intrucit prezinta clar si concis temele analizate. Volumul ofera cititorului o imagine de ansamblu, panoramica, asupra formelor mereu in miscare prin care religia modeleaza institutii, produse si valori socioculturale moderne si este, la rindul sau, influentata de schimbarile generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflectiei si incercarilor de a prezenta si explica transformarile religiei in sfera culturii media din epoca postmoderna. Demersul constituie o dezvoltare fireasca a preocuparilor de antropologie mass-media concretizate de Mihai Coman in diverse volume si studii, ce au condus intr-un punct in care interesul pentru mitologiile mediatice si pentru relatia dintre ritual si mass-media a generat necesitatea integrarii respectivelor fenomene intr-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decit al religiilor. Astfel, autorul abordeaza o gama foarte larga de subiecte, cazuri, teorii, concepte si axe de cercetare, in speranta ca volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor sa se avinte spre aceste orizonturi.
Citeste mai mult

-5%

PRP: 39.95 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

37.95Lei

37.95Lei

39.95 Lei

Primesti 37 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Mass-media, religie, spatiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie si institutiile postmodernitatii (mass-media, industriile culturale, Internet, spatiu public, marketing si branding etc.). Este o lucrare stiintifica, deoarece corespunde standardelor de exigenta ale specialistilor, dar si abordabila, intrucit prezinta clar si concis temele analizate. Volumul ofera cititorului o imagine de ansamblu, panoramica, asupra formelor mereu in miscare prin care religia modeleaza institutii, produse si valori socioculturale moderne si este, la rindul sau, influentata de schimbarile generate de acestea. Lucrarea este produsul lecturilor, reflectiei si incercarilor de a prezenta si explica transformarile religiei in sfera culturii media din epoca postmoderna. Demersul constituie o dezvoltare fireasca a preocuparilor de antropologie mass-media concretizate de Mihai Coman in diverse volume si studii, ce au condus intr-un punct in care interesul pentru mitologiile mediatice si pentru relatia dintre ritual si mass-media a generat necesitatea integrarii respectivelor fenomene intr-un sistem mai larg, care nu putea fi altul decit al religiilor. Astfel, autorul abordeaza o gama foarte larga de subiecte, cazuri, teorii, concepte si axe de cercetare, in speranta ca volumul va reprezenta un reper pentru cei care vor sa se avinte spre aceste orizonturi.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

dana radu5 19/04/2023 18:48
green icon awesome check Achizitie verificata
O sinteza interdisciplinară excelentă!
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one