Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

De (autor): Georgeta Ghenea

0
(0 review-uri)
Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes - Georgeta Ghenea
Rasfoieste

Marketing relational si vanzari etice. Perspectiva unui business de succes

De (autor): Georgeta Ghenea

0
(0 review-uri)
Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul "oul si gaina". Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu "si" in loc de "sau". Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 - centrat pe produse -, continuand cu Marketing 2.0 - centrat pe clienti - si ajungand la Marketing 3.0 - centrat pe oameni, completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas.
Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului si, pentru asta, vanzatorii trebuie sa-si cunoasca partenerii de afaceri. 
Marketingul ii ajuta sa duca discutia cu clientii in zona de avantaje si beneficii. Segmentarea potentialilor clienti si construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de marketing ajuta la construirea unor oferte atractive (de valoare) bazate pe diferentiatori competitivi. Plecand de la oferta de valoare, ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator, care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod constient interactiunile cu clientii, precum si exemple concrete (si utile) de elevator pitch sau de "tratare de obiectii". 
Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client, astfel cartea ne pune la dispozitie un check list cu sarcinile si indicatorii de performanta relevanti. 
Astfel, misiunea, viziunea si valorile companiei centrate pe oameni, abordarea profesionista, dar umana si intr-o maniera etica a clientilor sunt un stil de viata pentru vanzator, nu doar niste cuvinte aruncate-n vant. - Adrian Cioroianu, autorul cartilor Vanzari 2.0 si Aproape totul despre managementul echipei de vanzari 
Citește mai mult

49.90Lei

49.90Lei

Primești 49 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare vineri, 28 noiembrie - luni, 1 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Marketing sau Vanzari? Este o intrebare care, de prea multi ani, reprezinta pentru oamenii de business o problema de tipul "oul si gaina". Georgeta Ghenea ne propune sa abordam situatia cu "si" in loc de "sau". Marketing si Vanzari. Cartea de fata reprezinta o incursiune eleganta in lumea marketingului si a vanzarilor, de la Marketing 1.0 - centrat pe produse -, continuand cu Marketing 2.0 - centrat pe clienti - si ajungand la Marketing 3.0 - centrat pe oameni, completata cu o incursiune in procesul de vanzare pas cu pas.
Orice proces de vanzare pleaca de la nevoile clientului si, pentru asta, vanzatorii trebuie sa-si cunoasca partenerii de afaceri. 
Marketingul ii ajuta sa duca discutia cu clientii in zona de avantaje si beneficii. Segmentarea potentialilor clienti si construirea avatarurilor cu ajutorul instrumentelor de marketing ajuta la construirea unor oferte atractive (de valoare) bazate pe diferentiatori competitivi. Plecand de la oferta de valoare, ni se propune un top 10 intrebari necesare pentru un vanzator, care il ajuta pe acesta sa pregateasca in mod constient interactiunile cu clientii, precum si exemple concrete (si utile) de elevator pitch sau de "tratare de obiectii". 
Obiectivul este ca vanzatorul sa ajunga un consilier de incredere pentru client, astfel cartea ne pune la dispozitie un check list cu sarcinile si indicatorii de performanta relevanti. 
Astfel, misiunea, viziunea si valorile companiei centrate pe oameni, abordarea profesionista, dar umana si intr-o maniera etica a clientilor sunt un stil de viata pentru vanzator, nu doar niste cuvinte aruncate-n vant. - Adrian Cioroianu, autorul cartilor Vanzari 2.0 si Aproape totul despre managementul echipei de vanzari 
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo