Marketing international

De (autor): Adrian Gherasim, Daniel Gherasim

5
(2 reviews)
Marketing international - Adrian Gherasim, Daniel Gherasim
Rasfoieste

Marketing international

De (autor): Adrian Gherasim, Daniel Gherasim

5
(2 reviews)
Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului ,,Marketing general" - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ce literatura scrisa pana acum considera ca ar face parte din niste ,,sub-marketinguri" (de genul: industrial, agricol, turistic, politic, religios s.a.m.d., dar si intern sau international). Daca se analizeaza, de pilda, planurile de invatamant ale domeniului de studiu ,,Marketing", de la noi din tara dar si de aiurea, vom constata usor ca ele cuprind tot felul de discipline cu astfel de denumiri. Avand statut de cursuri universitare, studentii acestei specializari sunt obligati sa le studieze, pentru a da dovada (la examene) ca le stapanesc indeajuns. Tocmai aici este avantajul de care ei se pot bucura: odata insusit cursul de ,,Bazele marketingului" (sau de ,,Marketing general", cum mai este denumit), ei vor putea lua oricand nota (buna) de promovare (doar cu un mic efort de adaptare) la oricare din aceste discipline. Chiar si un student mediocru poate sa-si dea seama ca Marketingul turistic, cel industrial etc. (dar si cel international) sunt doar simple adaptari ale Marketingului general la specificul ramurilor si domeniilor de activitate sau la specificul national, etnic, cultural etc.
Citeste mai mult

-15%

33.15Lei

39.00 Lei

Sau 3315 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Dupa ani de preocupari in sfera marketingului, am ajuns la concluzia ca marketingul, ca domeniu stiintific si set de activitati puse in slujba celui care le finanteaza, se bazeaza pe aceleasi legitati, principii, metode si instrumente, indiferent de piata spre care este orientat - piata (in sensul cel mai larg) fiind nucleul in jurul caruia graviteaza ansamblul preocuparile sale. Toate acestea dau continut asa-numitului ,,Marketing general" - caruia nu-i excede absolut nimic din ceea ce literatura scrisa pana acum considera ca ar face parte din niste ,,sub-marketinguri" (de genul: industrial, agricol, turistic, politic, religios s.a.m.d., dar si intern sau international). Daca se analizeaza, de pilda, planurile de invatamant ale domeniului de studiu ,,Marketing", de la noi din tara dar si de aiurea, vom constata usor ca ele cuprind tot felul de discipline cu astfel de denumiri. Avand statut de cursuri universitare, studentii acestei specializari sunt obligati sa le studieze, pentru a da dovada (la examene) ca le stapanesc indeajuns. Tocmai aici este avantajul de care ei se pot bucura: odata insusit cursul de ,,Bazele marketingului" (sau de ,,Marketing general", cum mai este denumit), ei vor putea lua oricand nota (buna) de promovare (doar cu un mic efort de adaptare) la oricare din aceste discipline. Chiar si un student mediocru poate sa-si dea seama ca Marketingul turistic, cel industrial etc. (dar si cel international) sunt doar simple adaptari ale Marketingului general la specificul ramurilor si domeniilor de activitate sau la specificul national, etnic, cultural etc.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
2
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

mariuspetrescu 16/11/2020 11:55
Rien ne peut vous apporter la paix à part vous-même. Ralph Waldo Emerson
Vous ne trouverez jamais ce que vous ne cherchez pas. Proverbe Africain
Qui organise en Afrique les élections les gagne. Proverbe Ivoirien
  • Like review icon 0
  • Add comments
paulstefan 28/10/2020 11:32
Foarte puţini fotbalişti ştiu ce trebuie să facă în momentul în care nu sunt marcaţi. Câteodată le spui jucătorilor: acel atacant e foarte bun, dar nu-l marca.
Eram dezgustat de acest joc, nu vedeam nici o plăcere sau utilitate în el și era foarte greu să îmi arăt curajul pe teren.Fotbalul îmi părea că se joacă nu pentru plăcerea de a lovi în minge, ci ca un fel de luptă. George Orwell
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoare ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one