Marketing agroalimentar

De (autor): Mihai Diaconescu

0
(0 review-uri)
Marketing agroalimentar - Mihai Diaconescu

Marketing agroalimentar

De (autor): Mihai Diaconescu

0
(0 review-uri)

Se adreseaza studentilor de la facultatile de marketing precum si specialistilor si lucratorilor din acest domeniu.


Diaconescu Mihai

Conf. univ. dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultatii de Comert, ASE Bucuresti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucuresti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial si economia de piata” organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare in „Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia). Doctor in economie din 1999. Autor si coautor a 12 carti in domeniu. Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului.

Citeste mai mult

-5%

PRP: 27.99 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

26.59Lei

26.59Lei

27.99 Lei

Primesti 26 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Se adreseaza studentilor de la facultatile de marketing precum si specialistilor si lucratorilor din acest domeniu.


Diaconescu Mihai

Conf. univ. dr. in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Marketing, Catedra de Marketing. Absolvent al Facultatii de Comert, ASE Bucuresti, 1988. Din anul 1993 cadru didactic la Catedra de Marketing din ASE Bucuresti. Absolvent al cursurilor de „Spirit antreprenorial si economia de piata” organizat de Centrul International de Studii Antreprenoriale (1991). Absolvent al cursurilor de specializare in „Economia intreprinderii si comportamentul consumatorului” organizat de Universitatea „Luigi Bocconi” din Milano (Italia). Specializari pe plan international in domeniul marketingului la Universitatea de stiinte Sociale din Toulouse (Franta) si la Universitatea din Neuchatel (Elvetia). Doctor in economie din 1999. Autor si coautor a 12 carti in domeniu. Autor si coautor la peste 45 de studii si lucrari de cercetare, comunicari stiintifice si articole in domeniul marketingului.

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one