Managementul vanzarilor in contextul concurential actual

De (autor): Ovidiu-Iulian Bunea

0
(0 review-uri)
Managementul vanzarilor in contextul concurential actual - Ovidiu-Iulian Bunea
Rasfoieste

Managementul vanzarilor in contextul concurential actual

De (autor): Ovidiu-Iulian Bunea

0
(0 review-uri)
Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ

Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala, mai ales in mediul economic actual. Astfel, autorul tinteste catre contributii noi atat din punct de vedere teoretic, dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice.
 
Contextul economic actual face ca astazi clientii sa beneficieze de numeroase optiuni de cumparare, astfel incat firmele sunt obligate sa identifice si sa adopte cele mai potrivite modalitati de a relationa cu clientii, in conditii de eficienta si eficacitate. Aceste provocari au facut ca importanta activitatilor de vanzare sa creasca sub influenta a doua aspecte: nevoia de a pastra clientii in conditiile unei concurente acerbe si nevoia de a identifica si atrage noi clienti. Privind din aceasta perspectiva, aceasta lucrare identifica modalitati eficiente si eficace in vederea unei repozitionari a activitatilor de vanzare, nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management, dar si prin insusirea si utilizarea unor instrumente statistice actuale, consacrate in literatura de specialitate si cu utilitate dovedita.
Citeste mai mult

-10%

PRP: 40.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

36.00Lei

36.00Lei

40.00 Lei

Primesti 36 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Managementul vanzarilor in contextul concurential actual. Un demers teoretic si aplicativ

Lucrarea abordeaza un subiect esential pentru asigurarea si dezvoltarea competitivitatii unei firme in conditiile economiei de piata ca stare organizationala, mai ales in mediul economic actual. Astfel, autorul tinteste catre contributii noi atat din punct de vedere teoretic, dar mai ales din punct de vedere al unor rezultate practice.
 
Contextul economic actual face ca astazi clientii sa beneficieze de numeroase optiuni de cumparare, astfel incat firmele sunt obligate sa identifice si sa adopte cele mai potrivite modalitati de a relationa cu clientii, in conditii de eficienta si eficacitate. Aceste provocari au facut ca importanta activitatilor de vanzare sa creasca sub influenta a doua aspecte: nevoia de a pastra clientii in conditiile unei concurente acerbe si nevoia de a identifica si atrage noi clienti. Privind din aceasta perspectiva, aceasta lucrare identifica modalitati eficiente si eficace in vederea unei repozitionari a activitatilor de vanzare, nu numai prin utilizarea unor metode clasice de management, dar si prin insusirea si utilizarea unor instrumente statistice actuale, consacrate in literatura de specialitate si cu utilitate dovedita.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one