Managementul Clasei

De (autor): Emil Stan

Managementul Clasei - Emil Stan

Managementul Clasei

De (autor): Emil Stan

Volumul reprezinta o continuare a preocuparilor autorului in domeniul managementului clasei si reprezinta prima mare sinteza in ceea ce priveste implicatiile relatiei profesor-elev. Din aceasta perspectiva sunt abordate probleme ca: relatia profesor-elev ca relatie de putere, relatia profesor-elev ca relatie de autoritate, cimpul educativ scolar ca spatiu al confruntarilor inevitabile, tipuri de conflicte si caracteristicile specifice ale acestora, modalitati de rezolvare eficienta a conflictelor etc. Demersul autorului este unic, reusind prima modelare logica a relatiei profesor-elev ca relatie de autoritate; se fundamenteaza astfel necesitatea unui cimp educativ scolar cu valente democratice, spatiu pregatitor pentru manifestarea viitorului cetatean in spatiul public.
Managementul clasei, ca disciplina din sistemul stiintelor educatiei, vizeaza acest aspect esential al muncii profesorului, administrarea eficienta, sub semnul valorilor civic-democratice, a conflictelor inerente salii de clasa, plecand de la premisa ca scoala anticipeaza si pregateste absolventii in vederea implicarii si a rezolvarii conflictelor inerente unei societati democratice.
Presupozitiile care au stat la baza elaborarii acestei lucrari sunt preluate din literatura postmoderna de specialitate (Berger si Luckmann), din motive care tin de situatia invatamantului romanesc in primul rand, dar si din motive care vizeaza realitatea societatii romanesti postdecembriste in ansamblu (in ambele situatii intalnim caracteristici specifice postmodernitatii).
Citeste mai mult

28.90Lei

Sau 2890 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Volumul reprezinta o continuare a preocuparilor autorului in domeniul managementului clasei si reprezinta prima mare sinteza in ceea ce priveste implicatiile relatiei profesor-elev. Din aceasta perspectiva sunt abordate probleme ca: relatia profesor-elev ca relatie de putere, relatia profesor-elev ca relatie de autoritate, cimpul educativ scolar ca spatiu al confruntarilor inevitabile, tipuri de conflicte si caracteristicile specifice ale acestora, modalitati de rezolvare eficienta a conflictelor etc. Demersul autorului este unic, reusind prima modelare logica a relatiei profesor-elev ca relatie de autoritate; se fundamenteaza astfel necesitatea unui cimp educativ scolar cu valente democratice, spatiu pregatitor pentru manifestarea viitorului cetatean in spatiul public.
Managementul clasei, ca disciplina din sistemul stiintelor educatiei, vizeaza acest aspect esential al muncii profesorului, administrarea eficienta, sub semnul valorilor civic-democratice, a conflictelor inerente salii de clasa, plecand de la premisa ca scoala anticipeaza si pregateste absolventii in vederea implicarii si a rezolvarii conflictelor inerente unei societati democratice.
Presupozitiile care au stat la baza elaborarii acestei lucrari sunt preluate din literatura postmoderna de specialitate (Berger si Luckmann), din motive care tin de situatia invatamantului romanesc in primul rand, dar si din motive care vizeaza realitatea societatii romanesti postdecembriste in ansamblu (in ambele situatii intalnim caracteristici specifice postmodernitatii).
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoare ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one