Management strategic in asistenta sociala

Management strategic in asistenta sociala - Viorica Bobic, Georgeta-Sorina Corman, Oana Lup, Oana-Elena Radacina
Rasfoieste

Management strategic in asistenta sociala

Volumul Management strategic in asistenta sociala prezinta modalitati prin care se pot proiecta strategii de dezvoltare a serviciilor de asistenta sociala la nivelul comunitar.

Lucrarea cuprinde o teoretizare a relevantei managementului pentru domeniul asistentei sociale si expune detaliat partea de cercetare, care investigheaza modalitatile de identificare a nevoilor sociale la nivel unei comunitati.

Cartea cuprinde patru capitole. Primul capitol prezinta conceptele cadru pe care se fundamenteaza managementul strategic in asistenta sociala, asa cum au fost ele utilizate in cercetarea si designul strategic prezentate pe parcursul lucrarii. In cadrul celui de-al doilea capitol este expusa metodologia cercetarii. Metodologia cercetarii a fost una mixta, combinand ancheta pe baza de chestionar (chestionare administrate in gospodariile din zonele marginalizate ale localitatilor), cu o grila de evaluare a nevoilor sociale completata de catre reprezentantii primariei si interviuri cu o serie de specialisti care activeaza in aceste zone (asistent social, cadru didactic, medic sau asistent medical, reprezentant ONG). Capitolele trei si patru descriu rezultatele cercetarii realizate in perioada 2019-2021, in opt localitati din Transilvania. In cadrul acestor capitole, comunitatile sunt impartite in comunitati cu un grad accentuat si un grad mai scazut de manifestare a problemelor si nevoilor. In acest sens, sunt analizate informatii si date referitoare la gospodariile investigate, cum ar fi componenta acestora, situatia financiara/locativa si situatia persoanelor vulnerabile din gospodarii. De asemenea, sunt aduse in atentie probleme- le/dificultatile intampinate de catre localnici, perceptia acestora privind serviciile din localitate si perceptia specialistilor care lucreaza in comunitatile respective referitoare la nevoile si serviciile de asistenta sociala. Pe baza rezultatelor, pentru fiecare localitate sunt propuse servicii care ar putea veni in intampinarea nevoilor si problemelor identificate.
Citește mai mult

56.00Lei

56.00Lei

Primești 56 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 10:00:

Estimare livrare joi, 27 noiembrie - luni, 1 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Volumul Management strategic in asistenta sociala prezinta modalitati prin care se pot proiecta strategii de dezvoltare a serviciilor de asistenta sociala la nivelul comunitar.

Lucrarea cuprinde o teoretizare a relevantei managementului pentru domeniul asistentei sociale si expune detaliat partea de cercetare, care investigheaza modalitatile de identificare a nevoilor sociale la nivel unei comunitati.

Cartea cuprinde patru capitole. Primul capitol prezinta conceptele cadru pe care se fundamenteaza managementul strategic in asistenta sociala, asa cum au fost ele utilizate in cercetarea si designul strategic prezentate pe parcursul lucrarii. In cadrul celui de-al doilea capitol este expusa metodologia cercetarii. Metodologia cercetarii a fost una mixta, combinand ancheta pe baza de chestionar (chestionare administrate in gospodariile din zonele marginalizate ale localitatilor), cu o grila de evaluare a nevoilor sociale completata de catre reprezentantii primariei si interviuri cu o serie de specialisti care activeaza in aceste zone (asistent social, cadru didactic, medic sau asistent medical, reprezentant ONG). Capitolele trei si patru descriu rezultatele cercetarii realizate in perioada 2019-2021, in opt localitati din Transilvania. In cadrul acestor capitole, comunitatile sunt impartite in comunitati cu un grad accentuat si un grad mai scazut de manifestare a problemelor si nevoilor. In acest sens, sunt analizate informatii si date referitoare la gospodariile investigate, cum ar fi componenta acestora, situatia financiara/locativa si situatia persoanelor vulnerabile din gospodarii. De asemenea, sunt aduse in atentie probleme- le/dificultatile intampinate de catre localnici, perceptia acestora privind serviciile din localitate si perceptia specialistilor care lucreaza in comunitatile respective referitoare la nevoile si serviciile de asistenta sociala. Pe baza rezultatelor, pentru fiecare localitate sunt propuse servicii care ar putea veni in intampinarea nevoilor si problemelor identificate.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X