Liviu Taloi

0
(0 review-uri)
  • Liviu Taloi
  • Liviu Taloi
  • Liviu Taloi
  • Liviu Taloi

Liviu Taloi

0
(0 review-uri)
Liviu Taloi este Senior Consultant în e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing @ECOMpedia
----

Una din primele cărți tehnice pe care le-am citit când am pornit la drum cu profesia de consultant în e-commerce a fost "E-Commerce User Experience" de Jakob Nielsen, unul din cei 2 fondatori ai grupului Norman Nielsen. Deși cartea e scrisă în 2001 și este la propriu grea, încă are informații relevante pentru începătorii în domeniu. Dacă ar fi să recomand azi o carte care stă la baza principiilor a ceea ce numim acum user experience sau UX, aș recomanda "Don’t Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability" de Steve Krug.
 
Intrând puțin în zona psihologiei, căci un site care vrea să vândă trebuie să se pună în mintea cumpărătorului, aș recomanda apoi seria de cărți scrise de Dan Ariely, începând cu "Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions". Acum ceva vreme, la o conferință ținută la Amsterdam, am aflat de un alt curent important în behavioral economics, anume Nudge, și recomand să citiți "Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness". În aceeași zonă foarte bună este cartea scrisă de amicul meu Nick Naumof "It Makes (No) Sense".

 

O carte clasică despre persuasiune este cea scrisă de italianul Robert Cialdini, "Influence: The Psychology of Persuasion", pe care o puteți găsi și sub forma unei cărți de benzi desenate, pentru cei care aveți mai puțin timp de citit.
 
Din experiența mea profesională recomand testele, căci nu știi cum va reacționa publicul tău țintă la schimbările continue pe care le vei face pe site-ul cu care vinzi online. Cărti bune în domeniul testelor AB sunt "Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions" de Tim Ash și "Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer" de Bryan Eisenberg.

 

Încă un lucru important pe care l-am descoperit citind a fost că prețul unui produs este doar un concept, și da, exista puține informații despre cum să îți stabilești prețul produselor pe care vrei să le vinzi, iar această carte este așa cum îi este și titlul, "Priceless: The Myth of Fair Value (and How to Take Advantage of It)".
 
Apoi, ce am mai învățat în toți acești ani în care am activat în e-commere, usability, optimizarea ratei de conversie: am fost ghidat de cifre, de date și perspective de business (en: insights). Recomand cititorilor care vor să își deschidă un business online să citeasca cele 2 cărți ale lui Avinash Kaushik despre Analytics:"Web Analytics: An Hour a Day" și "Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity".

 

Dar cartea care mi-a schimbat viața efectiv este alta, și de atunci greu găsesc cărți atât de profunde și atât de logice despre succesul în business și în viață. Este o carte ce se bazează pe o învățătură veche de 2500 de ani, încă bestseller și pe care o recomand oricui vrea să afle cum funcționează realitatea în care trăim, "Șlefuitorul de diamante" de Geshe Michael Roach și Lama Christie McNally.

 

Dacă și voi aveți cărți pe care doriți să mi le recomandați, o puteți face conectându-vă cu mine pe Facebook sau Linkedin.


Lectură plăcută!

 

Citeste mai mult

.00Lei

.00Lei

Primesti 0 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Liviu Taloi este Senior Consultant în e-commerce, usability, analytics, conversion rate optimization and online marketing @ECOMpedia
----

Una din primele cărți tehnice pe care le-am citit când am pornit la drum cu profesia de consultant în e-commerce a fost "E-Commerce User Experience" de Jakob Nielsen, unul din cei 2 fondatori ai grupului Norman Nielsen. Deși cartea e scrisă în 2001 și este la propriu grea, încă are informații relevante pentru începătorii în domeniu. Dacă ar fi să recomand azi o carte care stă la baza principiilor a ceea ce numim acum user experience sau UX, aș recomanda "Don’t Make Me Think: A Common Sense Approach to Web Usability" de Steve Krug.
 
Intrând puțin în zona psihologiei, căci un site care vrea să vândă trebuie să se pună în mintea cumpărătorului, aș recomanda apoi seria de cărți scrise de Dan Ariely, începând cu "Predictably Irrational, Revised and Expanded Edition: The Hidden Forces That Shape Our Decisions". Acum ceva vreme, la o conferință ținută la Amsterdam, am aflat de un alt curent important în behavioral economics, anume Nudge, și recomand să citiți "Nudge: Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness". În aceeași zonă foarte bună este cartea scrisă de amicul meu Nick Naumof "It Makes (No) Sense".

 

O carte clasică despre persuasiune este cea scrisă de italianul Robert Cialdini, "Influence: The Psychology of Persuasion", pe care o puteți găsi și sub forma unei cărți de benzi desenate, pentru cei care aveți mai puțin timp de citit.
 
Din experiența mea profesională recomand testele, căci nu știi cum va reacționa publicul tău țintă la schimbările continue pe care le vei face pe site-ul cu care vinzi online. Cărti bune în domeniul testelor AB sunt "Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions" de Tim Ash și "Always Be Testing: The Complete Guide to Google Website Optimizer" de Bryan Eisenberg.

 

Încă un lucru important pe care l-am descoperit citind a fost că prețul unui produs este doar un concept, și da, exista puține informații despre cum să îți stabilești prețul produselor pe care vrei să le vinzi, iar această carte este așa cum îi este și titlul, "Priceless: The Myth of Fair Value (and How to Take Advantage of It)".
 
Apoi, ce am mai învățat în toți acești ani în care am activat în e-commere, usability, optimizarea ratei de conversie: am fost ghidat de cifre, de date și perspective de business (en: insights). Recomand cititorilor care vor să își deschidă un business online să citeasca cele 2 cărți ale lui Avinash Kaushik despre Analytics:"Web Analytics: An Hour a Day" și "Web Analytics 2.0: The Art of Online Accountability and Science of Customer Centricity".

 

Dar cartea care mi-a schimbat viața efectiv este alta, și de atunci greu găsesc cărți atât de profunde și atât de logice despre succesul în business și în viață. Este o carte ce se bazează pe o învățătură veche de 2500 de ani, încă bestseller și pe care o recomand oricui vrea să afle cum funcționează realitatea în care trăim, "Șlefuitorul de diamante" de Geshe Michael Roach și Lama Christie McNally.

 

Dacă și voi aveți cărți pe care doriți să mi le recomandați, o puteți face conectându-vă cu mine pe Facebook sau Linkedin.


Lectură plăcută!

 

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one