Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

De (autor): Marian Vasile

0
(0 review-uri)
Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata - Marian Vasile
Rasfoieste

Introducere in SPSS pentru cercetarea sociala si de piata

De (autor): Marian Vasile

0
(0 review-uri)
Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.
 
Din cuprins:
Crearea unei baze de date • Gestionarea bazei de date • Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor • Definirea nonraspunsurilor • Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale • Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta • Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA • Explorarea datelor • Corelatia si regresia liniara multipla
Citeste mai mult

-63%

PRP: 26.92 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

9.99Lei

9.99Lei

26.92 Lei

Primesti 9 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Volumul ofera profesionistilor din domeniul sociologiei si marketingului notiuni teoretice si aplicatii practice pentru calculul si analiza datelor statistice cu ajutorul SPSS, versiunea 17. Studentii si profesorii de la facultatile de sociologie, marketing si administrarea afacerilor, masteranzii, doctoranzii si cercetatorii gasesc aici informatii necesare cu privire la crearea si gestionarea bazelor de date, curatarea si validarea lor, explorarea datelor, tratarea nonraspunsurilor. Pe linga prezentarea etapelor analizei statistice, diferitele capitole propun exercitii de verificare si consolidare a cunostintelor, precum si exemple de analize pentru cei care nu doresc sa memoreze formule, ci sa inteleaga cum pot face o astfel de analiza pe baza propriilor date utilizind SPSS.
 
Din cuprins:
Crearea unei baze de date • Gestionarea bazei de date • Etichetarea variabilelor si a valorilor variabilelor • Definirea nonraspunsurilor • Validarea logica prin urmarirea filtrelor si a unor intrebari factuale • Asocierea intre variabile categoriale. Tabelul de contingenta • Diferente intre medii: testul t pentru esantioane independente si ANOVA • Explorarea datelor • Corelatia si regresia liniara multipla
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one