Introducere in creativitatea publicitara

De (autor): Sorin Preda

0
(0 review-uri)
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
  • Introducere in creativitatea publicitara - Sorin Preda
Rasfoieste

Introducere in creativitatea publicitara

De (autor): Sorin Preda

0
(0 review-uri)
O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
 


Cuprins: Ideea – singurul minereu necotat la Bursa • Sintaxa creativitatii publicitare • Creativitatea sau provocarea de idei noi • Pragmatica ideilor publicitare • Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului • Exercitii de mobilitate creativa
Citește mai mult

25.96Lei

25.96Lei

Primești 25 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sint identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sint utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.
 


Cuprins: Ideea – singurul minereu necotat la Bursa • Sintaxa creativitatii publicitare • Creativitatea sau provocarea de idei noi • Pragmatica ideilor publicitare • Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului • Exercitii de mobilitate creativa
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X