Interventii cognitiv-comportamentale

De (autor): Ray W. Christner , Rosemary B. Mennuti

0
(0 review-uri)
Interventii cognitiv-comportamentale - Rosemary B. Mennuti, Ray W. Christner
Rasfoieste

Interventii cognitiv-comportamentale

De (autor): Ray W. Christner , Rosemary B. Mennuti

0
(0 review-uri)
Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:
 
- depresie
- anxietate
- ADHD
- hartuire
- furie, agresivitate, intimidare
- dizabilitati de dezvoltare
- tulburari din spectrul autist dificultati de invatare
- refuz scolar
- mutism selectiv
- tulburari de comportament alimentar
- abuz de substante
- orientari sexuale
 
Elementul de noutate al acestei editii consta in abordarea unor subiecte precum hartuirea digitala, consultanta parintilor si a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitiva la nivelul scolii si tulburarea bipolara.
Citeste mai mult

90.00Lei

90.00Lei

Primesti 90 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Aceasta este o lucrare de referinta pentru profesionistii din domeniul educatiei, pentru clinicieni si pentru studentii din domeniu. Ea demonstreaza ca modelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata. Modelul cognitiv-comportamental permite desfasurarea in acelasi timp a interventiilor care se centreaza pe factori situationali, cognitivi, comportamentali, afectivi si sociali, inerenti in multe probleme intalnite la tineri.
Scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar, aceasta carte prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:
 
- depresie
- anxietate
- ADHD
- hartuire
- furie, agresivitate, intimidare
- dizabilitati de dezvoltare
- tulburari din spectrul autist dificultati de invatare
- refuz scolar
- mutism selectiv
- tulburari de comportament alimentar
- abuz de substante
- orientari sexuale
 
Elementul de noutate al acestei editii consta in abordarea unor subiecte precum hartuirea digitala, consultanta parintilor si a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitiva la nivelul scolii si tulburarea bipolara.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one