Exploram si invatam 3-5 ani

De (autor): Renata Camelia Rebegea

0
(0 review-uri)
Exploram si invatam 3-5 ani - Renata Camelia Rebegea
Rasfoieste

Exploram si invatam 3-5 ani

De (autor): Renata Camelia Rebegea

0
(0 review-uri)
In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere. Caietul adaptat interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare.

Intrebarea este o cunoscuta care inca se cere cunoscuta. Este mereu gata sa ne lase sa o cucerim, dar nu uita sa ne prinda in labirintul ei adesea intortocheat. De aceea, noile paradigme in domeniul educatiei ne arata ca e bine sa ii invatam si sa ii incurajam pe copii sa puna intrebari. In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale eficienta prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere, alaturi de noi, adultii/cadrele didactice, o cale de stimulare a interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, a interesului pentru rezolvarea de probleme etc., dar si o modalitate prin care noi vom reusi sa ne ridicam din platitudinea si confortul cunoasterii noastre, in care doar propriile noastre raspunsuri rasuna. Caietul "Exploram si invatam", cu o macheta interesanta si atractiva, adaptata interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare.
Citeste mai mult

8.00Lei

8.00Lei

Primesti 8 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere. Caietul adaptat interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare.

Intrebarea este o cunoscuta care inca se cere cunoscuta. Este mereu gata sa ne lase sa o cucerim, dar nu uita sa ne prinda in labirintul ei adesea intortocheat. De aceea, noile paradigme in domeniul educatiei ne arata ca e bine sa ii invatam si sa ii incurajam pe copii sa puna intrebari. In contextul unei invatari experientiale, vizate de noul curriculum pentru invatamantul prescolar, trebuie sa privim intrebarea ca pe o cale eficienta prin care putem asigura copiilor progresul in cunoastere, alaturi de noi, adultii/cadrele didactice, o cale de stimulare a interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, a interesului pentru rezolvarea de probleme etc., dar si o modalitate prin care noi vom reusi sa ne ridicam din platitudinea si confortul cunoasterii noastre, in care doar propriile noastre raspunsuri rasuna. Caietul "Exploram si invatam", cu o macheta interesanta si atractiva, adaptata interesului si nevoilor copiilor prescolari, ilustreaza preocuparea autorilor pentru aceasta abordare.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one