Expert in social media. Ghidul laudarosului

De (autor): Susie Boniface

5
(1 reviews)
Expert in social media. Ghidul laudarosului - Susie Boniface
Rasfoieste

Expert in social media. Ghidul laudarosului

De (autor): Susie Boniface

5
(1 reviews)
Important e ceea ce cred ceilalti ca stii.
Expert in social media. Ghidul laudarosului - Susie Boniface

Esti gata sa te dai mare?
Mai tii minte vremea cand socializarea insemna vin, canapele si sporovaiala la petreceri? Sau cand cuvantul "viral" era ceva de rau? Ei bine, acum situatia s-a schimbat - iar in lumea actuala a social media, aceasta carte te va aduce pe linia de plutire.
Fragment din cartea "Expert in social media. Ghidul laudarosului"de Susie Boniface
 
"LINKEDIN 
Un fisier rotativ online de carti de vizita, si cam la fel de amuzant. Este folosit de asa-zisi profesionisti ca sa se conecteze cu oameni din acelasi domeniu de activitate si ca sa-si posteze CV-urile. Produce bani din folosirea unor instrumente de recrutare cu plata, care-i ajuta pe angajatori sa vaneze candidatul potrivit si le permite agentiilor sa-i hartuiasca pe cei care au uitat ca au cont si aici. Multi dintre cei 340 de milioane de utilizatori au marcat demult ca spam cele doua invitatii zilnice la conexiune si s-au lamurit ca nu e cel mai nimerit Ioc sa postezi poze din seara in care te-ai facut praf cu tequila. In ciuda acestor detalii, LinkedIn a devenit o retea uriasa, in valoare de 40 de milioane de dolari, luata in serios de catre oameni seriosi. Se pare ca nu e suficient de amuzanta incat sa fie interzisa in China. 
Pontul laudarosului: Nu-ti face cont aici. E pentru oameni scortosi. 
 
INSTAGRAM 
O meloda extraordinar de populara sa-ti faci fotografii, sa le modifici digital ca sa arati nemaipomenit si apoi sa le postezi online, cu un comentariu afectat despre cat de nebun/amuzant/cool esti. Populata in special de vedete precum Kim Kardashian si membrii formatiei One Direction, dar si de catre jurnalisti care pot sa ia tot felul de poze si sa le foloseasca fara drepturi de autor. A fost cumparata de Facebook cu un 1 miliard de dolari, iar la finalul lui 2014 avea lunar 300 de milioane de utilizatori activi. Social media au crapat de ciuda cand valul de copii de bani gata de pe Instagram, care postau poze cu elicopterul lui tati, vacante la schi si baluri inecate in sampanie Cristal, au incetat sa se mai sparga in figuri pe Instagram si au luat lucrurile in serios, creandu-si propriul Tumblr (vezi mai jos)."
 
Citeste mai mult

11.99Lei

Sau 1199 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In Stoc

Descrierea produsului

Important e ceea ce cred ceilalti ca stii.
Expert in social media. Ghidul laudarosului - Susie Boniface

Esti gata sa te dai mare?
Mai tii minte vremea cand socializarea insemna vin, canapele si sporovaiala la petreceri? Sau cand cuvantul "viral" era ceva de rau? Ei bine, acum situatia s-a schimbat - iar in lumea actuala a social media, aceasta carte te va aduce pe linia de plutire.
Fragment din cartea "Expert in social media. Ghidul laudarosului"de Susie Boniface
 
"LINKEDIN 
Un fisier rotativ online de carti de vizita, si cam la fel de amuzant. Este folosit de asa-zisi profesionisti ca sa se conecteze cu oameni din acelasi domeniu de activitate si ca sa-si posteze CV-urile. Produce bani din folosirea unor instrumente de recrutare cu plata, care-i ajuta pe angajatori sa vaneze candidatul potrivit si le permite agentiilor sa-i hartuiasca pe cei care au uitat ca au cont si aici. Multi dintre cei 340 de milioane de utilizatori au marcat demult ca spam cele doua invitatii zilnice la conexiune si s-au lamurit ca nu e cel mai nimerit Ioc sa postezi poze din seara in care te-ai facut praf cu tequila. In ciuda acestor detalii, LinkedIn a devenit o retea uriasa, in valoare de 40 de milioane de dolari, luata in serios de catre oameni seriosi. Se pare ca nu e suficient de amuzanta incat sa fie interzisa in China. 
Pontul laudarosului: Nu-ti face cont aici. E pentru oameni scortosi. 
 
INSTAGRAM 
O meloda extraordinar de populara sa-ti faci fotografii, sa le modifici digital ca sa arati nemaipomenit si apoi sa le postezi online, cu un comentariu afectat despre cat de nebun/amuzant/cool esti. Populata in special de vedete precum Kim Kardashian si membrii formatiei One Direction, dar si de catre jurnalisti care pot sa ia tot felul de poze si sa le foloseasca fara drepturi de autor. A fost cumparata de Facebook cu un 1 miliard de dolari, iar la finalul lui 2014 avea lunar 300 de milioane de utilizatori activi. Social media au crapat de ciuda cand valul de copii de bani gata de pe Instagram, care postau poze cu elicopterul lui tati, vacante la schi si baluri inecate in sampanie Cristal, au incetat sa se mai sparga in figuri pe Instagram si au luat lucrurile in serios, creandu-si propriul Tumblr (vezi mai jos)."
 
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

ww xz 27/12/2020 11:00
Nevoia nechibzuita de a parea din ce in ce mai bun se transforma in autoreclama. Indiferent cum se manifesta, prin laudarosenie, prin trucuri de reclama sau prin dominarea concurentilor, aceasta nevoie mareste negativitatea ascunsa. - Luule Viilma
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoare ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one