Evaluarea In Procesul Didactic 2009
De (autor): Ion T. Radu
"Lucrarea de fata isi propune sa abordeze problematica pe care o genereaza realizarea proceselor de evalaure indreptate asupra rezultatelor scolare si, prin extensie, principalele functii si implicatii pe care acestea le au in contextul actului didactic. Una din caracteristicile evolutiei teoriei si practicii pedagogice, in ultimele decenii, o constituie recunoasterea faptului ca desfasurarea activitatii didactice reprezinta o intrebare multivariata, intemeiata pe relatii logice, a obiectivelor si continuturilor acestuia de instruire si de evaluare. Obiectivele si continuturile sugereaza comportamentele ce urmeaza sa fie dezvoltate la cei instruiti, dar si modurile de evaluare a efectelor produse."
24.09Lei
24.09Lei
Primesti 24 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
"Lucrarea de fata isi propune sa abordeze problematica pe care o genereaza realizarea proceselor de evalaure indreptate asupra rezultatelor scolare si, prin extensie, principalele functii si implicatii pe care acestea le au in contextul actului didactic. Una din caracteristicile evolutiei teoriei si practicii pedagogice, in ultimele decenii, o constituie recunoasterea faptului ca desfasurarea activitatii didactice reprezinta o intrebare multivariata, intemeiata pe relatii logice, a obiectivelor si continuturilor acestuia de instruire si de evaluare. Obiectivele si continuturile sugereaza comportamentele ce urmeaza sa fie dezvoltate la cei instruiti, dar si modurile de evaluare a efectelor produse."
Detaliile produsului
De pe acelasi raft
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!