eBook Tehnici de comunicare in social media

De (autor): Mihai Horea Badau

0
(0 review-uri)
eBook Tehnici de comunicare in social media - Mihai Horea Badau
Rasfoieste

eBook Tehnici de comunicare in social media

De (autor): Mihai Horea Badau

0
(0 review-uri)
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte, fotografii, elemente audio si video, intr-o maniera, cu o viteza si cu rezultate nemaintilnite pina acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc sa-si faca un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare, relatii publice si jurnalism, bloggeri, jurnalisti, toti cei interesati de comunicarea online) pina la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii, comert, productie, firme de relatii publice si de consultanta politica).
Citeste mai mult

14.47Lei

14.47Lei

Primesti 14 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Disponibil

Descrierea produsului

Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte, fotografii, elemente audio si video, intr-o maniera, cu o viteza si cu rezultate nemaintilnite pina acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc sa-si faca un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare, relatii publice si jurnalism, bloggeri, jurnalisti, toti cei interesati de comunicarea online) pina la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii, comert, productie, firme de relatii publice si de consultanta politica).
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one