eBook Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor

De (autor): Veronica Ioana Ilies , Paul-Alexandru Farcas

0
(0 review-uri)
eBook Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas

eBook Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor

De (autor): Veronica Ioana Ilies , Paul-Alexandru Farcas

0
(0 review-uri)
'Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor'' isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic. Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling. Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
Citeste mai mult

35.00Lei

35.00Lei

Primesti 35 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Disponibil

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

'Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor'' isi propune sa ofere o viziune a schimbarilor survenite in industria Marcomm. Dar nu oricum, ci prin vocea specialistilor, a acelor profesionisti care au fost pusi in fata schimbarii accelerate. Am incercat sa adunam in acest volum specialisti in comunicare, branding, relatii publice sau marketing care vin din industrii diferite. I-am invitat sa-si astearna experienta schimbarii si impactul pe care l-au resimtit, atat la nivel individual, personal, dar mai ales la nivel profesional. I-am rugat sa se bazeze in scrierile lor doar pe ceea ce au trait si experimentat in anul pandemic. Ne-am propus o abordare personala, o scriere de tip storytelling. Ne dorim ca din povestile lor sa invatam fiecare ceva nou, sa luam cu noi o lectie.
Citeste mai mult

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one