Dominante filosofice in publicistica lui Nae Ionescu
De (autor): Romina Surugiu
Publicistica lui Nae Ionescu il pune pe cititorul zilelor noastre in fata unui fenomen complex. Motivul este dat, in primul rand, de ancorarea acesteia in contextul curentelor de gandire care se manifestau in perioada interbelica, adica de transpunerea unor probleme filosofice in limbaj gazetaresc. In al doilea rand, este vorba de faptul ca autorul comenteaza realitatile sociale si politice ale vremii intr-un stil propriu. Orice analiza trebuie sa descifreze modul in care ideile sale filosofice se topesc in creuzetul publicistic.
52.00Lei
52.00Lei
Primesti 52 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
In stoc
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Publicistica lui Nae Ionescu il pune pe cititorul zilelor noastre in fata unui fenomen complex. Motivul este dat, in primul rand, de ancorarea acesteia in contextul curentelor de gandire care se manifestau in perioada interbelica, adica de transpunerea unor probleme filosofice in limbaj gazetaresc. In al doilea rand, este vorba de faptul ca autorul comenteaza realitatile sociale si politice ale vremii intr-un stil propriu. Orice analiza trebuie sa descifreze modul in care ideile sale filosofice se topesc in creuzetul publicistic.
Detaliile produsului
- Categoria: Filosofie Romaneasca
- Autor: Romina Surugiu
- Editura: PAIDEIA
- Format: 200 x 130 mm
- Cod: PAI973-596-413-9
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!