Descrierea minimala a limbii romane A1, A2, B1, B2

De (autor): Elena Platon , Ioana Sonea , Lavinia Vasiu , Dina Vilcu

0
(0 review-uri)
Descrierea minimala a limbii romane A1, A2, B1, B2 - Elena Platon, Ioana Sonea, Lavinia Vasiu, Dina Vilcu
Rasfoieste

Descrierea minimala a limbii romane A1, A2, B1, B2

De (autor): Elena Platon , Ioana Sonea , Lavinia Vasiu , Dina Vilcu

0
(0 review-uri)
Propunandu-si sa fixeze un set de standarde comune, care sa permita statelor membre UE sa produca politici lingvistice transparente si coerente, autorii acestui document au propus, implicit, si un nou cod de comunicare intre cei implicati direct in predarea/invatarea/evaluarea unei limbi diferite de cea materna. Oricine preda, invata sau evalueaza o limba straina vehiculeaza deja cu nonsalanta noile denumiri ale nivelurilor de competenta lingvistica propuse in CECR: A1, A2, B1, B2, C1, C2, tocmai pentru ca acestea sunt consacrate, reprezentand un adevarat cod pentru descrieri amanuntite ale performantelor de care este capabil un cursant aflat in diverse stadii de invatare a unei limbi straine. Adoptarea unanima a principiilor formulate in Cadru este un semn al faptului ca practicienii din domeniul predarii limbilor straine au recunoscut cat de tributari ramanem modalitatilor intuitive in elaborarea scalelor de competenta comunicativa si cat de necesara este o schema descriptiva, cu parametri clari si cat mai exacti, care sa standardizeze intreg procesul didactic, pentru a face mai credibila masurarea progresului cursantilor in procesul de achizitionare a unei limbi.
Citeste mai mult

70.00Lei

70.00Lei

Primesti 70 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Propunandu-si sa fixeze un set de standarde comune, care sa permita statelor membre UE sa produca politici lingvistice transparente si coerente, autorii acestui document au propus, implicit, si un nou cod de comunicare intre cei implicati direct in predarea/invatarea/evaluarea unei limbi diferite de cea materna. Oricine preda, invata sau evalueaza o limba straina vehiculeaza deja cu nonsalanta noile denumiri ale nivelurilor de competenta lingvistica propuse in CECR: A1, A2, B1, B2, C1, C2, tocmai pentru ca acestea sunt consacrate, reprezentand un adevarat cod pentru descrieri amanuntite ale performantelor de care este capabil un cursant aflat in diverse stadii de invatare a unei limbi straine. Adoptarea unanima a principiilor formulate in Cadru este un semn al faptului ca practicienii din domeniul predarii limbilor straine au recunoscut cat de tributari ramanem modalitatilor intuitive in elaborarea scalelor de competenta comunicativa si cat de necesara este o schema descriptiva, cu parametri clari si cat mai exacti, care sa standardizeze intreg procesul didactic, pentru a face mai credibila masurarea progresului cursantilor in procesul de achizitionare a unei limbi.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one