Cum sa ne pastram clientii
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.
In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala  in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase  informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul  relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida  parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti  elementele strategiei consilierii clientilor.
 
Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P.  Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems  Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea  vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de  dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.
PRP: 34.90 Lei
 
										Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
31.41Lei
31.41Lei
34.90 LeiIn stoc
 
									Descrierea produsului
Marketingul traditional nu mai este eficient. Chiar si relatiile bine consolidate cu clientii se destrama.
In mediul economic actual trebuie creata aceasta incredere exceptionala  in relatia cu clientii care detin mai mult ca oricand numeroase  informatii, optiuni si experiente. Trebuie excelat in marketingul  relatiei cu clientii pentru a maximiza interesele lor si a consolida  parteneriate cu acestia. Aceasta carte va invata sa imbunatatiti  elementele strategiei consilierii clientilor.
 
Glen Urban este profesor de marketing la MIT Alfred P.  Sloan School of Management si fondator/ presedinte al Experion Systems  Inc. A creat metodologia accelerarii informatiei pentru simularea  vanzarilor, o metoda ce a economisit milioane de dolari din costurile de  dezvoltare ale producatorilor. Este coautorul a sase carti, Inclusive Digital Marketing Strategy, Design and Marketing of New Products, editia a doua, si Advanced Marketing Strategy.
Detaliile produsului
 
                         
                         
						
