Cum sa livrezi fericire

De (autor): Tony Hsieh

4
(4 reviews)
Cum sa livrezi fericire - Tony Hsieh

Cum sa livrezi fericire

De (autor): Tony Hsieh

4
(4 reviews)

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop.

In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.

Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.

• Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
• Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
• Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.
• Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.
• Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.
• Cauta sa schimbi lumea.
• A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.

Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al "Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi", realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.

TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:

10.Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.
 9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.
 8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.
 7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.
 6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.
 5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.
 4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.
 3. Doriti sa construiti ceva special.
 2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.
 1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.

Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire. - Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow

Aceasta carte este amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony. -  Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)

 Carte recomandata de Lorand Soares Szasz in cadrul proiectului Libris, "Oameni si carti".
 

Citeste mai mult

-5%

44.84Lei

47.20 Lei

Sau 4484 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop.

In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.

Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.

• Plateste-i pe noii angajati cu cate 2.000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
• Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
• Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.
• Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.
• Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.
• Cauta sa schimbi lumea.
• A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.

Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al "Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi", realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon.com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1,2 miliarde de dolari.

TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:

10.Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.
 9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.
 8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.
 7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.
 6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.
 5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.
 4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.
 3. Doriti sa construiti ceva special.
 2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.
 1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.

Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire. - Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow

Aceasta carte este amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony. -  Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)

 Carte recomandata de Lorand Soares Szasz in cadrul proiectului Libris, "Oameni si carti".
 

Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
2
4 stele
0
3 stele
2
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Danca emanuel2 26/01/2021 19:28
green icon awesome check Achizitie verificata
In primele 120 de pagini este prea putina informatie folositoare pentru o carte care ar trebui sa ne indrume pe calea catre profituri si pasiune...
  • Like review icon 0
  • Add comments
ANGHEL25 22/12/2020 14:30
green icon awesome check Achizitie verificata
o carte excelenta, scrisa de un adevarat antreprenor. Recomandata tuturor celor ce au curaj si dorinte de mai mult . Din pacate, pe 27 nov 2020 a plecat foarte de tanar la Dumnezeu!
  • Like review icon 0
  • Add comments
It is a succint presentation of what surely must be largely presented in the actual book.
As it is, it lacks fluency and details, it seemed to me just a gathering of photos and ideas extracted from the book and just put here..
  • Like review icon 0
  • Add comments
ionutgica 29/09/2020 20:59
,,Nimic nu contribuie mai mult la liniștirea minții decât un țel stabil, un punct pe care sufletul să îl poată urmări cu ochiul său intelectual. Mary Wollstonecraft Shelley,,
frumos!
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one