CD Retelele de socializare explicate

De (autor): Mark W. Schaefer

5
(14 reviews)
CD Retelele de socializare explicate - Mark W. Schaefer

CD Retelele de socializare explicate

De (autor): Mark W. Schaefer

5
(14 reviews)
Retelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor.

Platformele de socializare precum Facebook, Twitter, Pinterest, devin noua piata a orasului, unde se fac schimburi de stiri, fotografii, clipuri video si evenimente personale de viata. Ele devin de asemenea locul preferat unde gasiti produse si raspunsuri la probleme.
Cartea audio Retelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este propusa de ACT si Politon tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunostintele in materie de marketing pe retelele de socializare.
Produsele preferate nu sunt doar branduri. Ele devin prietenii clientilor, iar aceasta este ideea principala din spatele rolului retelelor de socializare in combinatia de marketing.
Obiectivul principal al marketingului este acela de a ajunge la consumatori in acele momente care le influenteaza comportamentul de achizitionare. Se pare ca retelele de socializare sunt perfecte pentru acest rol: ele reprezinta singura forma de marketing care poate sa-si atinga consumatorii in fiecare etapa a procesului de cumparare, din momentul in care compara produsele si pana in perioada de dupa achizitionare.
Conexiunile cu publicul tinta + continut semnificativ + asistenta autentica = Beneficii de afaceri
Cladirea deliberata, sistematica si continua a retelei relevante (publicul tinta) este esentiala deoarece continutul dumneavoastra nu va va fi util daca flacara lui nu se raspandeste in cadrul retelei… si dincolo de ea. Cu cat o afacere are mai multi urmaritori sau fani, cu atat sunt mai multi oameni care vor vedea mesajul si care, probabil, il vor distribui – si prin urmare, mai multi oameni care vor actiona, probabil, pe baza acestuia.
Continutul are un rol atat de important ca motor economic al retelelor de socializare, incat are propriul sau capitol in audiobookul de fata. Daca retelele de socializare ar fi fost un organism viu, continutul ar fi fost aerul pe care l-ar fi respirat.
Oamenii doresc sa se conecteze cu companii si indivizi care-i vor ajuta sa faca bani, sa economiseasca bani, sa se distreze mai mult si sa traiasca o viata mai fericita.
Autorul prezinta 25 de beneficii tangibile, legitime, ne-financiare ale detinerii unui blog al companiei: SEO; consolidarea punctelor dumneavoastra de vedere; crearea unei baze de date cu raspunsuri; recompensarea angajatilor; integrarea in marketing; refolosirea continutului; umanizarea brandului dumneavoastra; semn de activitate; PR; preintampinarea relatiilor de afaceri; implicarea clientilor; rezolvarea problemelor; noi idei de dezvoltare de produse; vocea autoritatii; segmentarea pietei; identificarea promotorilor; legatura permanenta cu clientii; testarea ideilor; asamblarea capitolelor unei carti; cercetare; realizarea de contacte profesionale; stabilirea de legaturi emotionale; validare sociala; managementul de criza.
Majoritatea consultantilor sunt de parere ca parametrii activitatii de baza cum ar fi numarul de postari, de urmaritori sau de tweet-uri sunt nesemnificativi, pentru ca nu masoara adevarata valoare de afaceri. Mark W. Schaefer abordeaza o perspectiva contrara. In lumea reala, nu numai ca acesti parametri conteaza, ci e posibil sa fie chiar esentiali.
Mark W. Schaefer: „Inainte de a scrie cartea m-am asigurat ca ideile pe care vi le prezint au fost testate pe «campul de lupta». Am scris pe blog despre ele, am tinut discursuri despre ele, am experimentat cu ele si le-am predat pe larg unor directori intr-un program de nivel masteral de la Universitatea Rutgers. Am perfectionat mesajul si prezentarea pana intr-un punct in care am stiut ca vor atinge tinta si vor face o reala diferenta. Am vazut rezultatele iar si iar, si stiu ca ceea ce am prezentat in aceasta carte functioneaza.”
Citeste mai mult

44.00Lei

Sau 4400 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Descrierea produsului

Retelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor.

Platformele de socializare precum Facebook, Twitter, Pinterest, devin noua piata a orasului, unde se fac schimburi de stiri, fotografii, clipuri video si evenimente personale de viata. Ele devin de asemenea locul preferat unde gasiti produse si raspunsuri la probleme.
Cartea audio Retelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este propusa de ACT si Politon tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunostintele in materie de marketing pe retelele de socializare.
Produsele preferate nu sunt doar branduri. Ele devin prietenii clientilor, iar aceasta este ideea principala din spatele rolului retelelor de socializare in combinatia de marketing.
Obiectivul principal al marketingului este acela de a ajunge la consumatori in acele momente care le influenteaza comportamentul de achizitionare. Se pare ca retelele de socializare sunt perfecte pentru acest rol: ele reprezinta singura forma de marketing care poate sa-si atinga consumatorii in fiecare etapa a procesului de cumparare, din momentul in care compara produsele si pana in perioada de dupa achizitionare.
Conexiunile cu publicul tinta + continut semnificativ + asistenta autentica = Beneficii de afaceri
Cladirea deliberata, sistematica si continua a retelei relevante (publicul tinta) este esentiala deoarece continutul dumneavoastra nu va va fi util daca flacara lui nu se raspandeste in cadrul retelei… si dincolo de ea. Cu cat o afacere are mai multi urmaritori sau fani, cu atat sunt mai multi oameni care vor vedea mesajul si care, probabil, il vor distribui – si prin urmare, mai multi oameni care vor actiona, probabil, pe baza acestuia.
Continutul are un rol atat de important ca motor economic al retelelor de socializare, incat are propriul sau capitol in audiobookul de fata. Daca retelele de socializare ar fi fost un organism viu, continutul ar fi fost aerul pe care l-ar fi respirat.
Oamenii doresc sa se conecteze cu companii si indivizi care-i vor ajuta sa faca bani, sa economiseasca bani, sa se distreze mai mult si sa traiasca o viata mai fericita.
Autorul prezinta 25 de beneficii tangibile, legitime, ne-financiare ale detinerii unui blog al companiei: SEO; consolidarea punctelor dumneavoastra de vedere; crearea unei baze de date cu raspunsuri; recompensarea angajatilor; integrarea in marketing; refolosirea continutului; umanizarea brandului dumneavoastra; semn de activitate; PR; preintampinarea relatiilor de afaceri; implicarea clientilor; rezolvarea problemelor; noi idei de dezvoltare de produse; vocea autoritatii; segmentarea pietei; identificarea promotorilor; legatura permanenta cu clientii; testarea ideilor; asamblarea capitolelor unei carti; cercetare; realizarea de contacte profesionale; stabilirea de legaturi emotionale; validare sociala; managementul de criza.
Majoritatea consultantilor sunt de parere ca parametrii activitatii de baza cum ar fi numarul de postari, de urmaritori sau de tweet-uri sunt nesemnificativi, pentru ca nu masoara adevarata valoare de afaceri. Mark W. Schaefer abordeaza o perspectiva contrara. In lumea reala, nu numai ca acesti parametri conteaza, ci e posibil sa fie chiar esentiali.
Mark W. Schaefer: „Inainte de a scrie cartea m-am asigurat ca ideile pe care vi le prezint au fost testate pe «campul de lupta». Am scris pe blog despre ele, am tinut discursuri despre ele, am experimentat cu ele si le-am predat pe larg unor directori intr-un program de nivel masteral de la Universitatea Rutgers. Am perfectionat mesajul si prezentarea pana intr-un punct in care am stiut ca vor atinge tinta si vor face o reala diferenta. Am vazut rezultatele iar si iar, si stiu ca ceea ce am prezentat in aceasta carte functioneaza.”
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De acelasi autor

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
14
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

lucretiasamoila 19/02/2021 21:00
Hârtia are mai multă răbdare decât oamenii. – Anne Frank
Lumea pe care am creat-o este un proces al gândirii noastre. Nu poate fi schimbată fără a ne schimba gândirea. – Albert Einstein
  • Like review icon 0
  • Add comments
vasilesut 19/02/2021 21:00
Concentrează-te pe talentele tale și nu pe slăbiciuni. – Roy T. Bennett
Oamenii cu curaj şi caracter le par întotdeauna stranii celorlalţi. – Hermann Hesse
Ceea ce credem noi că este adevărat, ceea ce credem noi că este posibil devine adevărat şi posibil! – Anthony Robbins
  • Like review icon 0
  • Add comments
ioanmeregiu 19/02/2021 21:00
Peste 100 de ani, probabil că toți oamenii de aici vor fi dispărut de pe suprafața pământului și se vor fi transformat în cenușă sau praf. Mă cuprinde un sentiment straniu la acest gând. Încep să văd totul ca pe niște fantasme efemere, gata să se destrame la prima suflare de vânt. Îmi întind mâinile și le privesc. La ce mă zbat atâta? De ce mă agăt de viață cu atâta disperare? – Haruki Murakami
  • Like review icon 0
  • Add comments
gicarima 19/02/2021 21:00
Viitorul aparține celor care cred în frumusețea viselor lor. – Eleanor Roosevelt
Sunt două feluri de a-ți trăi viața… Unul – de a crede că nu există miracole. Altul – de a crede că totul este un miracol. – Albert Einstein
  • Like review icon 0
  • Add comments
marianacreanga 19/02/2021 21:00
Cel care controlează trecutul, controlează și viitorul. Cel care controlează prezentul, controlează trecutul. – George Orwell
Viața în sine este o necesitate și bineînțeles un cunoscut, o experiență dă fapt a iluziei vieții. – Sorin Cerin
  • Like review icon 0
  • Add comments
irinasura 19/02/2021 18:00
Trebuie să știi când se încheie o etapă din viața ta. Dacă te încăpățânezi să rămâi mai mult decât e necesar, pierzi bucuria de a trăi și sensul vieții. – Paulo Coelho
Pe pământ omul e dator să trăiască numai viața. Moartea lui adevărată o va trăi în cer. Dacă încearcă să trăiască moartea pe pământ, păcătuiește și se mistuiește în deznădejde. Și atunci, nici nu trăiește cu adevărat, nici nu moare. E ca un fel de strigoi. – Mircea Eliade
  • Like review icon 0
  • Add comments
rimaanghel 19/02/2021 18:00
Într–o prietenie, lucrul cel mai greu nu este de a ne da pe față defectele înaintea unui prieten, ci de a–l face să și le vadă pe ale lui. Francois de La Rochefoucauld
Cel mai important lucru este să știi cum să iei lucrurile ușor. Michael Faraday
  • Like review icon 0
  • Add comments
lucavasile 19/02/2021 18:00
Cel mai bine şi-a folosit viaţa cel care s-a bucurat cel mai mult de ea. Samuel Butler
Învață să scrii durerile pe nisip și bucuriile pe stâncă. Augustin
Sensul existenței noastre este să fim fericiți. Dălai Lama
  • Like review icon 0
  • Add comments
mariaduma 19/02/2021 18:00
Fă bine prietenului pentru a–l feri și dușmanului pentru a–l cuceri. Benjamin Franklin
Când viața îți impune limite, depășește–le! Ionuț Timofte
Dragostea îi face pe oameni să se simtă egali. Feodor Dostoievski
  • Like review icon 0
  • Add comments
adamsonia 19/02/2021 18:00
Fericire, ai grijă de noi! Marian Ralea
Un vis fără o atitudine pozitivă dă naștere unui visător. Autor necunoscut
Cea mai mare plăcere în viață este să faci ceea ce alții spun că nu ai voie. Walter Bagehot
Viața este doar șansa de a crește un suflet. Arthur Powell Davies
  • Like review icon 0
  • Add comments
dinuharalambie 17/01/2021 06:34
Arta este copilul naturii în care întrezărim trăsăturile feței mamei. Henry Wadsworth Longfellow
În artă, orice debutant are firimituri din capodoperele altora. Vasile Ghica
  • Like review icon 0
  • Add comments
gabrielstan 11/01/2021 13:00
Arta abstractă este produsul celui fără talent, vândut de cel fără principii celui complet nedumerit. Al Capp
Și în artă poți rămâne cu ramă în undiță. Vasile Ghica
Arta și dragostea sunt același lucru: procesul de a te vedea pe tine însuți în lucruri care nu sunt tu. Chuck Klosterman
  • Like review icon 0
  • Add comments
marinelanuca 12/12/2020 16:54
Sunt un sportiv bătrân care nu abdică de la principii, de la muncă, de la luptă cu viaţa. Am făcut sport de mic şi-o să fac până la ultimul gong. Sergiu Nicolaescu
Fotbalul este sportul care fură cele mai multe priviri. Ovidiu Kerekes
  • Like review icon 0
  • Add comments
marcelaonica 14/10/2020 12:17
Viața ar fi infinit mai fericită dacă ne-am naște la vârsta de 80 de ani și ne-am apropia treptat de cea de 18 ani. Mark Twain
Cu cât mai bătrân scripcarul, cu atât mai dulce melodia. Papa Paul al VI-lea
  • Like review icon 0
  • Add comments

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoare ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one