Cand cumparatorul spune nu

Cand cumparatorul spune nu - Tom Hopkins, Ben Katt

Cand cumparatorul spune nu

Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA!

Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.

Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:


-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
 

Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.

Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
Citeste mai mult

-5%

PRP: 49.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

47.41Lei

47.41Lei

49.90 Lei

Primesti 47 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 17 iunie - vineri, 20 iunie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA!

Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii.

Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:


-Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica;
-Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului;
-Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor;
-Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.
 

Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti.

Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.
Citeste mai mult

De acelasi autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Dorin Zamfir 27/05/2020 16:46
green icon awesome check Achizitie verificata
Cumparatorul spune nu cu un motiv ! Asta nu pricep agenții de vânzări care vor să vândă repede...
când afli la ce spune clientul nu...și de ce o face , vei ști și la ce anume spune da...și vei vinde !!!
dar asta implică efort intelectual , empatie, respect...ceea ce nu întâlnești la tot pasul !!!
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one