Bun simt organizational. Intelepciune practica pentru organizatii si oameni

De (autor): Iuliana Stan

0
(0 review-uri)
Bun simt organizational. Intelepciune practica pentru organizatii si oameni - Iuliana Stan
Rasfoieste

Bun simt organizational. Intelepciune practica pentru organizatii si oameni

De (autor): Iuliana Stan

0
(0 review-uri)
Sunt un om organizational norocos. Stiu si inteleg cum este sa fii si de o parte si de alta a unei organizatii. Stiu si inteleg cum este sa fii de o parte sau de alta a unei decizii. Am avut si norocul sa invat de foarte mica, prin parintii mei, ca adevarul nu este niciodata la mijloc, ci el este intotdeauna la fiecare dintre partile implicate. La mijloc este doar compromis. Intelegerea si operationalizarea adevarului subiectiv de la fiecare capat, oricate capete si adevaruri ar fi, dau totdeauna directia catre care cei implicati raman aliniati, oricat de greu le-ar fi.  Realizarea alinierii organizationale este o profesie cu norma intreaga si cu foarte mult de lucru peste program, igienica pentru o organizatie care se vrea a fi performanta sau care isi propune sa fie de referinta. Este activitatea care pune laolalta competentele cu oamenii, obiectivele cu principiile de actiune, strategiile cu comportamentele. A genera, ca organizatie sau ca om, acele comportamente care iti sustin viziunea sau menirea inseamna a alinia. Finalul alinierii este un proces de devenire, pe parcursul caruia ne vom intreba doar de ce nu am inceput mai devreme? 
Alinierea este competenta mea. Cuvantul adevar este instrumentul meu de lucru. Devenirea este rezultatul in care cred. Bun simtul este felul cum pun toate aceste cuvinte impreuna. - Iuliana Stan
Citeste mai mult

nou

72.00Lei

72.00Lei

Primesti 72 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

Sunt un om organizational norocos. Stiu si inteleg cum este sa fii si de o parte si de alta a unei organizatii. Stiu si inteleg cum este sa fii de o parte sau de alta a unei decizii. Am avut si norocul sa invat de foarte mica, prin parintii mei, ca adevarul nu este niciodata la mijloc, ci el este intotdeauna la fiecare dintre partile implicate. La mijloc este doar compromis. Intelegerea si operationalizarea adevarului subiectiv de la fiecare capat, oricate capete si adevaruri ar fi, dau totdeauna directia catre care cei implicati raman aliniati, oricat de greu le-ar fi.  Realizarea alinierii organizationale este o profesie cu norma intreaga si cu foarte mult de lucru peste program, igienica pentru o organizatie care se vrea a fi performanta sau care isi propune sa fie de referinta. Este activitatea care pune laolalta competentele cu oamenii, obiectivele cu principiile de actiune, strategiile cu comportamentele. A genera, ca organizatie sau ca om, acele comportamente care iti sustin viziunea sau menirea inseamna a alinia. Finalul alinierii este un proces de devenire, pe parcursul caruia ne vom intreba doar de ce nu am inceput mai devreme? 
Alinierea este competenta mea. Cuvantul adevar este instrumentul meu de lucru. Devenirea este rezultatul in care cred. Bun simtul este felul cum pun toate aceste cuvinte impreuna. - Iuliana Stan
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one