Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

De (autor): Victor-Emanuel Ciuciuc

0
(0 review-uri)
Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor - Victor-Emanuel Ciuciuc
Rasfoieste

Branding in secolul XXI. Rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

De (autor): Victor-Emanuel Ciuciuc

0
(0 review-uri)
Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?  Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog. Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi. - Lect. univ. dr. Andreea Mitan
Citeste mai mult

25.00Lei

25.00Lei

Primesti 25 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 2 iulie - luni, 7 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand?  Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog. Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi. - Lect. univ. dr. Andreea Mitan
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
BTN TEST