Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age

De (autor): Marco Spies

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age - Marco Spies

Branded Interactions: Marketing Through Design in the Digital Age

De (autor): Marco Spies

Wenger, Katja: - Katja Wenger is an interface and brand designer, and has worked as an art director for renowned digital and design agencies such as Pixelpark and Saatchi & Saatchi.
Citește mai mult

transport gratuit

374.00Lei

374.00Lei

Primești 374 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Wenger, Katja: - Katja Wenger is an interface and brand designer, and has worked as an art director for renowned digital and design agencies such as Pixelpark and Saatchi & Saatchi.
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X