Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala

De (autor): Oana Dau-Gaspar

0
(0 review-uri)
Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala - Oana Dau-Gaspar
Rasfoieste

Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala

De (autor): Oana Dau-Gaspar

0
(0 review-uri)
Lucrarea Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala se apleaca asupra generoasei teme a creativitatii, o resursa atat de necesara in portofoliul psiho-social al omului modern, dar, cu toate acestea, atat de vitregita in demersurile educationale formale. Volumul s-a nascut ca idee de teza doctorala, din dorinta de a imbina specializarea initiala in psihologie cu specializarea doctorala in stiintele educatiei, insa motivatia ei principala a venit ca urmare a dezideratului de a puncta valoarea potentialului creativ in raport cu provocarile dinamice ale vietii - aspect recunoscut prin insasi formularea idealului educational al multor sisteme de invatamant din lume, inclusiv cel romanesc - si de a promova instruirea pentru dezvoltarea creativitatii de la o varsta cat mai frageda si inclusiv la nivel formal.
 
Din continutul sau fac parte 10 capitole, structurate in trei parti:
• Partea I - se axeaza pe aspecte teoretico-metodologice ale cercetarii creativitatii - este dedicata analizei conceptului de creativitate si prezentarii teoriilor si modelelor explicative care au dominat cercetarile in acest domeniu;
• Partea a II-a cuprinde cercetari privind nivelul creativitatii si atitudinilor creative ale elevilor din ciclul gimnazial si liceal in contextul socio-educational actual - prezinta pe larg trei cercetari, cu ipoteze, metodologie si aparat statistic, asupra creativitatii elevilor, cu scopul de a decela factorii potentatori sau frenatori ai manifestarilor creative;
• Partea a III-a vine cu propuneri privind stimularea creativitatii elevilor - este rezultatul transformarii concluziilor cercetarilor in recomandari practice si prezinta un model sistemic al creativitatii in context scolar, precum si un program de stimulare a creativitatii elevilor.
 
Volumul se adreseaza atat comunitatii stiintifice din domeniul educatiei si psihologiei, cat si cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar si psihologilor practicieni.
Citeste mai mult

69.00Lei

69.00Lei

Primesti 69 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 17 iunie - vineri, 20 iunie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Lucrarea Aspecte psihopedagogice si sociale ale creativitatii in functie de diversitatea individuala se apleaca asupra generoasei teme a creativitatii, o resursa atat de necesara in portofoliul psiho-social al omului modern, dar, cu toate acestea, atat de vitregita in demersurile educationale formale. Volumul s-a nascut ca idee de teza doctorala, din dorinta de a imbina specializarea initiala in psihologie cu specializarea doctorala in stiintele educatiei, insa motivatia ei principala a venit ca urmare a dezideratului de a puncta valoarea potentialului creativ in raport cu provocarile dinamice ale vietii - aspect recunoscut prin insasi formularea idealului educational al multor sisteme de invatamant din lume, inclusiv cel romanesc - si de a promova instruirea pentru dezvoltarea creativitatii de la o varsta cat mai frageda si inclusiv la nivel formal.
 
Din continutul sau fac parte 10 capitole, structurate in trei parti:
• Partea I - se axeaza pe aspecte teoretico-metodologice ale cercetarii creativitatii - este dedicata analizei conceptului de creativitate si prezentarii teoriilor si modelelor explicative care au dominat cercetarile in acest domeniu;
• Partea a II-a cuprinde cercetari privind nivelul creativitatii si atitudinilor creative ale elevilor din ciclul gimnazial si liceal in contextul socio-educational actual - prezinta pe larg trei cercetari, cu ipoteze, metodologie si aparat statistic, asupra creativitatii elevilor, cu scopul de a decela factorii potentatori sau frenatori ai manifestarilor creative;
• Partea a III-a vine cu propuneri privind stimularea creativitatii elevilor - este rezultatul transformarii concluziilor cercetarilor in recomandari practice si prezinta un model sistemic al creativitatii in context scolar, precum si un program de stimulare a creativitatii elevilor.
 
Volumul se adreseaza atat comunitatii stiintifice din domeniul educatiei si psihologiei, cat si cadrelor didactice din invatamantul preuniversitar si psihologilor practicieni.
Citeste mai mult

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one