for_elisse

Membru din 30/11/2011

0

3

Povesti. Citim cu litere mari. Hainele cele noi ale imparatului

Aceasta carte a fost o achizitie perfectă pentru fetita mea care are 6 ani și care învață să citească. Textul atractiv, imaginile viu colorate și accesibilitatea textului au făcut lecturarea usoara pentru ea si alti copii din clasa ei. M-am bucurat să o ascult citind și povestind despre personaje, urmărind firul epic și logic al textului. Am recomandat și altor mamici cartea dar si altele din aceeasi serie. O recomand pentru parinti, copii și cadre didactice. A fost si este de un real folos!

2024-02-14 12:40:55

0

puffin modern classic charlottes web

puffin modern classic charlottes web

O carte perfectă pentru copii de scoala primară. Am comandat-o pentru intreaga clasa a copilului pentru a o citi împreună, pentru a avea dezbateri pe baza cartii si pentru dezvoltarea vocabularului in limba engleza. Copiii au fost antrenati in diferite activități pe baza acestei carti si au venit cu idei, păreri și opinii argumentate, au creat un alt final al cartii si au intrat in pielea personajelor realizand o mica scenetă. O recomand tuturor cadrelor didactice care doresc sa ajute scolarii mici in dezvoltarea vocabularului in limba engleza si se pot face si improviza o multitudine de jocuri si activități atractive pe baza acestei carti. O recomand!

2024-02-14 12:22:08

0

Povestile bufnitei. Elefantul care nu respecta nimic - Eric-Emmanuel Schmitt

O carte care atrage copiii cu imaginile frumos si viu colorate, cu un parcurs frumos expus care îi face pe cei mici să pună întrebări, să intre în pielea personajului și să găsească soluții. Povestea elefantului care nu respecta nimic e atractivă atât pentru copii de grădiniță cât și pentru antepreșcolari și cei de clasă pregătitoare. Este excelentă atât pentru părinții care doresc să consolideze regulile cu cei mici dar și pentru cadre didactice și bunici. Atât această carte, cât și celelalte din colecția pentru copii scrisă de Eric Emanuel Schmitt le recomand cu mare drag! Nu veti regreta achizitia!

2024-02-14 12:19:29

0