Timeea

Membru din 06/06/2015

1

4

Totul incepe cu noi - Colleen Hoover

Totul incepe cu noi - Colleen Hoover

Deși este continuarea romanului "Totul se termină cu noi" cartea poate fi citită și ca roman singular. Mult mai previzibilă decât prima parte, este totuși o lectura plăcută și ușor de parcurs. Totuși din păcate nu există elementul surpriză, în mare parte ne este prezentată dragostea dintre Atlas și Lily, ce ma încântă însă este modul în care este prezentată povestea lor, atât din perspectiva ei cât și din perspectiva lui. Dacă este sa fac o comparație între cele doua cărți, aș alege-o fără sa ma gândesc prea mult pe prima, dacă acolo nu existau personaje negative, și ambii bărbați erau atractivi, aici, Reyl trece la stadiul de personaj negativ, fiind mereu prezentat în opoziție față de Atlas, ce devine "zeu", bărbatul perfect. Nu pot spune că este una din cărțile mele favorite, dar cu siguranță aș recomanda-o ca lectură relaxantă oricărui iubitor al genului romantic și mai ales celor care au citit prima carte, adică "Totul se termină cu noi" și care sunt curioși sa vadă cu au evoluat personajele.

2023-04-14 11:09:51

1

Totul se termina cu noi - Colleen Hoover

O carte foarte faină pentru iubitorii genului, pe mine m-a ținut până târziu în noapte cu ochii în paginile ei! Deșii subiectul este unul ușurel și pe alocuri previzibil, ceea ce m-a făcut să îi ofer doar 4 steluțe, dar poate fi și de 5 pentru marii iubitori de cărți romantice, am citit cu entuziasm și curiozitate povestea de dragoste a lui Lily și trăirile ei intense. Trebuie sa recunosc ca nu o data, ci de mai multe ori m-am pus în pielea ei și m-am întrebat eu ce aș face. Partea interesantă este că nu există un personaj negativ, ambii bărbați din viata lui Lily sunt fermecători și de multe ori m-am întrebat eu pe care l-aș alege. Nu vă speriați, nu este vorba de un triunghi amoros clișeic, ci mai de grabă despre prezentul și trecutul lui Lily care pare să reînvie, chiar în momentul în care lucrurile par să fie perfecte! Cartea are și o continuare, "Totul începe cu noi" dar indicat ar fi să nu citit nimic despre această carte până nu o terminați pe asta, întrucât descrierea continuării este un mare spoiler!

2023-04-09 11:22:03

0

Ideea de tine - Robinne Lee

Ideea de tine - Robinne Lee

Recunosc, nu e neapărat "genul meu" de carte, am citit-o la recomandarea unei prietene, fiind sceptică dacă îmi va plăcea sau nu, dar apoi am recomandat-o la rândul meu altei prietene, astfel din partea mea primește un mare "DA". O carte relaxantă ce merită citită, genul de carte ce îți bucură zilele însorite pe plajă sau cu care vrei să te ghemuiești în pat alaturi de o cafea fierbinte sau un pahar de vin in zile reci și ploioase,o lectură ușoară ce nu îți încarcă mintea, dar te introduce într-un mod fascinant în lumea personajelor. Un roman de dragoste ce parcă îți dă un refresh și te face să trăiești și să iubești o data cu personajele, să intri în pielea fiecăruia și să le înțelegi perspectiva. Pe scurt o recomand cu drag tuturor celor care iubesc romanele de dragoste cu scene amoroase și celor care vor o lectură stufoasă dar ușor de parcurs, datorită poveștii captivante de iubire dintre cele doua personaje principale, care atunci când sunt împreună parcă fac ca totul sa dispară în jurul lor. Ps: I-am dat doar 4 stele, din cauza finalului, vă las pe voi sa îl descoperiți cum e! Poate vă place!

2023-04-01 08:34:23

0

Fata de pe peron - Samantha M. Bailey

Fata de pe peron - Samantha M. Bailey

O carte ce te ține cu sufletul la gură pe tot parcursul poveștii! Ușor de citit, o dată începută nu o mai lași din mână până nu e gata! Împreună cu Nicole, treci prin toate temerile și stările posibile, de la teamă la revoltă și apoi la neîncredere, toate în doar câteva pagini, iar Morgan te face să simțit incitarea descoperirii, să intri în pielea detectivului și sa încerci sa ghicești finala, care de altfel poate fi foarte surprinzător. Pe scurt cartea este foarte faină și ușor de parcurs, genul acela de carte pe care o citești cu drag într-o singură noapte și care reușește să te treacă printr-un amalgam de emoții și de impresii. Este genul de carte care pe mine ma face mereu sa încerc să ghicesc finalul, să găsesc vinovatul, să îmi dau cu părerea și sunt mereu cu gândul la ea până o termini de citit. O recomand cu tot dragul tuturor iubitorilor de cărți de suspans menite să te conducă în descoperirea "criminalului" pana la finalul cărții, celor care iubesc să se pună în pielea detectivului.

2023-04-01 08:22:12

0