Constantinescu Ion3

Membru din 28/07/2014

1

2

Din prietenia unui munte - Pascal Bruckner

Ca iubitor de Munte/Munti, pe care-i calc cu pasiune, indiferent de efort, ce poate fi oricit de mare, o asemenea carte m-a provocat sa nu ma opresc chiar daca am calcat si cucerit pe cel mai inalt varf din Alpi, si anual cite un alt Varf din Carpati, chiar daca-i ...repet. Inchei cu titlul EPILOG-ului acestei minunate carti, "un proverb tibetan": <<Odata ajuns in varf, continua sa te catzeri>>, din care mai adaug: "A ma catzara ramane pentru mine modalitatea cea mai simpla de a scapa de fatalitatea timpului" Multumesc ca ati publicat asemenea carte. ion Constantinescu

2024-01-03 12:29:53

0

Gandirea captiva - Czeslaw Milosz

Gandirea captiva - Czeslaw Milosz

Cartea aceasta, dar ci celelalte doua cumparate acum, facind parte din seria: "12 carti despre LUMEA IN CARE TRAIM", editate de HUMANITAS, le-am recomandat celor 4 prieteni ai mei si sper ca si acestia, la rindul lor, o vor face prietenilor lor. De altfel, recomandarea a fost mai ampla, fiindca le-am recomandat inca sapte din seria de 12 pe care le-am cumparat si citit deja. Mai trebuie sa cumpar si ultimele doua: Despre libertate (de John Stuart Mill) si Civilizatia spectacolului (Mario vargas Llosa) si voi proceda la fel ca si cu celelalte. Seria celor 12 carti nu trebuie sa lipseasca din biblioteca de acasa a oricui, pentru a se implini! Copertile acestora, atit de inspirate (culoare, idei) ma atrag de-ndata sa le deschid... si imi place chiar sa le am expuse la vedere... Multumesc din suflet LIBRIS-ului pe care-l consult in primul rind, cind decid sa cumpar o carte. Multumesc LIBRIS-ului fiindca are cel mai lesnicios mod de a comanda si cel mai atent si competent colectiv care ni le pregateste sa ajunga rapid la noi. Va multumesc tuturor de la LIBRIS, care aveti grija de hrana Spiritului nostru. Sarbatoarea Invierii Domnului care a fost dar si care va veni, sa va aduca liniste sufleteasca si reincarcare energetica, pentru a depasi necazurile vietii in toate planurile ei. Cu deosebita pretuire, dr. ing. Ion Constantinescu Bucuresti

2020-04-16 02:46:08

1