sanda12maria

Membru din 27/12/2018

19

2

Iarta-ma ca te-am iubit - Ela E.H.

Iarta-ma ca te-am iubit - Ela E.H.

Am citit-o într-o singura noapte. Ținând cont de faptul ca în foarte multe săptămâni e în topul celor mai vândute cărți, aveam așteptări. Totuși, povestea este simpla, superficiala, de tipul "asa nu" , în care nici măcar nu sunt accentuate aspectele psihologice.. Nu as recomanda

2021-01-07 07:19:32

0

Baiatul cu pijamale in dungi - John Boyne

Demult nu am citit o carte care sa ma impresioneze pana la lacrimi, iar aceste cuvinte vin dupa recentele lecturi precum ''12 ani de sclavie'', ''Tatuatorul de la Auschwitz'' sau ''Jurnalul Anne Frank''. Nu as fi crezut nici o clipa ca o carte atat de simpla, o carte cu multe pasaje repetitive, scrisa parca intr-un limbaj dedicat copiilor, ar putea avea un asemenea ecou in sufletul meu. Si totusi... niciodata nu mi-am dorit mai mult decat in aceste clipe sa fim din nou copii, sa iubim ca niste copii, sa iertam ca niste copii, sa nu ne fi pierdut inocenta. E o lectura atat de scurta si simpla, o lectura pentru o seara linistita, o lectura pe care daca incerci sa o traiesti, nu stiu cum ar putea sa nu iti schimbe viata. Impresionant. E singurul cuvant care descrie pentru mine experienta traita cu aceasta carte in brate. Cred cu tarie ca cele aproximativ 3 ore petrecute citind au fost printre cele mai bune si mai folositoare din viata mea. Sper ca aceste simple ganduri sa va motiveze sa o luati in maini si sa o rasfoiti, sa va ganditi la ce inseamna ea si cum ar fi viata noastra traita prin experienta ei: am mai judeca alti oameni? am mai discrimina alti oameni? am fi egoisti? si poate mai presus de toate, cum ne-am purta cu cei pe care ii iubim? Eu le-as marturisi mereu sentimentele mele, as face tot ce pot sa le arat cat sunt de importanti pentru mine si cat ii iubesc. Nu as mai adormi niciodata suparata ci multumind lui Dumnezeu ca ii am. PS: au fost multe pasaje care mi-au adus zambete largi pe fata. Nota mea pt carte: 11/10.

2019-07-21 07:21:03

15