BiaFilip

Membru din 11/11/2022

0

2

Interior Zero - Lavinia Braniste

Interior Zero - Lavinia Braniste

Atât de realist construita, povestea vieții unei tinere pe la 30 de ani, din vremurile noastre, ne poarta prin Bucureștiul cenușiu și ne prezintă condiția omului nemulțumit de viata pe care o duce, dar care totuși se complace, pentru că nu are încă obligații de nici un fel. Lavinia Braniste creează un roman ce pare a fi superficial, personajul principal povestind fragmente din zilele vieții ei, oferă detalii mărunte și nesemnificative, printre care intervine câte o fraza comica. Construiește un întreg tumult interior: o boală și o sarcina pierduta peste care se pare că se trece cu vederea, sunt momente cruciale în viata Cristinei, care se întreabă la un moment dat dacă a plâns destul după ce a pierdut sau dacă a pierdut destul încât sa justifice cât a plâns. Mi-a plăcut foarte mult acest roman, recomand!

2023-03-31 04:08:16

0

Inteligenta materiei. Editie aniversara - Dumitru Constantin Dulcan

Profesorul Dr. Dumitru Constantin Dulcan mi-a stârnit interesul de la primele afirmații auzite în diverse interviuri, cartea de față fiind apoi esențială pentru că îmi doream să mă descopăr, să aflu mai multe despre Univers și Materie. În lumea asta tot mai nesigură, ce pare să-și fi pierdut sensul, autorul ne expune o viziune originală, eliberatoare, utilă minții, sufletului, satisfăcând nevoie de cunoaștere. Un subiect de interes, expus de autor, este bariera psihologică. Individul se autoprogrameaza pe șansă sau pe eșec, în funcție de impresia pe care o are despre sine și acest lucru este atât de important de conștientizat. Omul este singura ființă de pe Terra căreia i s-a dat să se implice în demersul naturii prin extensia inteligentei sale și autorul explica clar aceste lucruri. Recomand cu drag; este o carte revelatoare!

2023-03-22 10:34:02

0